Hulp bij aanschaf zaagtafel

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Ja ik ben absoluut een voorstander van de beschermkap. Vandaar dat ik het belangrijk vind snel de boel weer terug te monteren als het even zonder moest.
Maar voor mijn dommigheid: als je een gleuf zaagt, kan dan het hout evengoed gaan klemmen? Dat kan toch alleen als je het hout DOORzaagt?
Of is dit afhankelijk van hoe diep je gaat? Ik heb nog niet dieper nodig gehad dan max 10mm ofzo.
 

WhatsInAName

Actieve deelnemer
6 dec 2014
28
16
Groningen
@Koekie: Je schrijft "Nu 25% korting en 20 euro geld terug via Bosch". Ik zie 20% korting en dat van die 20 euro geld terug kan ik niet terugvinden voor dit model. Is de aanbieding veranderd, of heb je een foutje gemaakt? Heb jij uiteindelijk inderdaad 329 - 20 = 309 euro betaald?
 
Laatst bewerkt:

Koekie1982

Actieve deelnemer
25 aug 2014
79
1
@Koekie: Je schrijft "Nu 25% korting en 20 euro geld terug via Bosch". Ik zie 20% korting en dat van die 20 euro geld terug kan ik niet terugvinden voor dit model. Is de aanbieding veranderd, of heb je een foutje gemaakt? Heb jij uiteindelijk inderdaad 329 - 20 = 309 euro betaald?

Hoi klopt wat jij zegt whatsinaname. De Gamma heeft dit niet correct weergegeven op de site. Ik heb dus 329 betaald, al ging ik uit van 309... :-( kan er niets mee want ze hebben een duidelijke disclaimer op de site. (Foutjes voorbehouden zeg maar).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.