Wie woont er in : Berltsum, Friesland of in de buurt

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Forummers
Ik kan gereedschap kopen op Marktplaats MAAR.......... ik moet het afhalen in Berltsum, Friesland . Nu woon ik zelf in Barendrecht bij Rotterdam in de buurt. Aardig ritje waar ik normaal niet zo'n probleem mee heb. Maar dit is even slecht gepland door mij. Wie o wie kan het voor mij ophalen. Ik wil het dan op termijn bij jouw ophalen.
Stuur mij maar een pb dan spreken we iets af.

Hartelijke groet Hugo
 
A

Athanor

Guest
Hoi Hugo,

Ik woon in Leeuwarden op 12 km van Berltsum en mijn broer heeft daar een bedrijf, dus ik kom er wel eens. Geeft maar even een bericht wat ik voor je kan doen!


Groet van Fons
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Daar heb je weer geluk Hugo, kun je het in Leeuwarden ophalen ipv Berltsum (Berlikum in het Nederlands).

jaap

PS, maar je maakte me wel nieuwsgierig en ik zag een apparaat waar ik nog niet eerder van gehoord had, een fietskogel sorteer apparaat, maar jou een beetje kennende ............
 
Laatst bewerkt:

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Daar heb je weer geluk Hugo, kun je het in Leeuwarden ophalen ipv Berltsum (Berlikum in het Nederlands).

jaap

PS, maar je maakte me wel nieuwsgierig en ik zag een apparaat waar ik nog niet eerder van gehoord had, een fietskogel sorteer apparaat, maar jou een beetje kennende ............
Hé die kende ik nog niet....... Maar het is veel simpeler hoor. Ik meld het als ik de eigenaar ben, je weet maar nooit wie er wil overbieden :p Het is niks werelds schokkend hoor.

HG Hugo
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Fons
Bedankt voor je toezegging.

Lekker zo'n forum. Altijd iemand bereid een helpende hand toe/uit te steken.

Hartelijk groet Hugo
 
A

Athanor

Guest
En dan kom je nog niet eens aan de touristische attracties van Fryslân toe;)

Fons
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Vrienden van de noordelijke TAK van het forum. Zoals ik hier lees is de route al rond. Nu alleen de verkoper nog overtuigen.
Het is een goed gevoel om overal zo welkom te zijn.

tot later vrienden
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.