Even voorstellen.

Ik ben nieuw op dit forum en wil me graag even voorstellen.

Ik ben Edwin en kom uit Arnhem.
Sinds vorig jaar september ben ik bezig met hout bewerken. Ik ben begonnen met houtsnijden.
Inmiddels heb ik al meerdere werkstukken gemaakt.

Met het gereedschap wat ik al had en wat ik heb gekregen/gekocht. Probeer ik eigenlijk alles uit.
Veel hout wat ik gebruik komt veel van snoei hout wat andere weg willen gooien of stoken.

Vooral de kleur en tekening in hout spreekt me erg aan. Ik kan al genieten van een stukje geschuurd en geolied Juniper wat schitterend is getekend.

www.hartvoorhout.jouwweb.nl

De kleur en tekening als ook de vorm geven me vaak de inspiratie om er iets van te maken.

Al jullie ervaringen lees ik met veel interesse. Hier zal ik veel gebruik van maken.

Met groet, Edwin
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum Edwin!

We nodigen je uit om foto's van je werk op het houtsnijdersdeel van dit forum te zetten. Stapsgewijs je werkwijze illustreren zal zeker de lezers aanspreken:)

Fons
 

Snipper

Nieuw lid
1 dec 2014
10
0
Mooie site hartvoorhout. Komen erg mooie werken voorbij. Op dat niveau ben ik helaas nog lang niet.
Leuk webadres heb je ook. Erg origineel. Ik ben me nu zelf ook aan het verdiepen in het domeinnaam registreren. Ik kwam hier uit: http://www.strato.nl/domeinnaam/domeinnaam-registreren/, maar ik weet nog niet helemaal welke keuze ik moet maken.
Mag ik vragen welke host jij gebruikt en of die bevalt?
 
Hoi Snipper,
Ik heb de site via jouwweb.nl ( gratis natuurlijk ;-) ) . Het wijst zich allemaal van zelf als je een beetje handig bent gaat dat lukken. Wel leuk een eigen site maar kost ook wel weer tijd.
De host bevalt goed al wordt er wel reclame op de site geplaatst waar je niks tegen/aan kunt doen. Dit is niet vervelend. ( is geen reclame van oneervolle dingen ;-) ).
Wel leuk is dat je kunt zien hoeveel bezoekers je op welke datum hebt gehad en hoeveel pagina's zijn bekeken.

Succes er mee. ( het niveau maakt niet uit, het gaat om het gevoel wat je er bij hebt. Maak het met je hart en handen dan komt het vanzelf goed )

Groet Edwin
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.