Nachtlampje Houtdraaier Guillaume

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Didier en Guillaume, heel mooi werk geleverd, ik heb het "live" kunnen zien in de houtdraaiersgilde, tof om kennis te kunnen maken met Guillaume en zijn vader, ik hoop dat jullie ook een leuke avond hadden in Roeselare. Didier voor u ook een hele groet pluim met zo en nieuwe houtdraaier, ik wens jullie nog vele mooie momenten en dat wij er ook van mogen genieten via dit forum. gr Stefan
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Dit was weer een mooi verslag.
Ik denk dat vele hierdoor enthousiast worden om te gaan draaien.
Ik heb het met plezier gevolgd.
Keep up the good work!! :)

Moet je zeker doen dat houtdraaien.
Ik ben heel blij dat het plezier heeft gedaan om te volgen.
Bedankt voor de reactie schijnwerker.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Prachtig eindresultaat.
Daar mag je trots op zijn!!

Hopelijk volgen er nog meer van deze leerzame fotoreeksen.
Ik volg ze met veel plezier.

Toonboog, ik ben heel tevreden als iemand wat plezier beleefd aan wat ik doe of maak.
En als je er nog iets van bijgeleerd, maak het plaatje nog meer compleet voor mij.
Wat betreft trots zijn, dat ben ik ook wel een beetje, maar je zal dit zeker niet merken aan de manier hoe ik loop of ga hoor.
Ik blijf altijd met de beide voetjes op de grond.
Leven en laten leven vind ik hiervoor een mooie zin.
Bedankt voor het volgen.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Didier en Guillaume, heel mooi werk geleverd, ik heb het "live" kunnen zien in de houtdraaiersgilde, tof om kennis te kunnen maken met Guillaume en zijn vader, ik hoop dat jullie ook een leuke avond hadden in Roeselare. Didier voor u ook een hele groet pluim met zo en nieuwe houtdraaier, ik wens jullie nog vele mooie momenten en dat wij er ook van mogen genieten via dit forum. gr Stefan

Stefan,
ik ben blij dat Guillaume heel wat vriendschap heeft meegenomen net zoals u en vele anderen van de houtdraaiersgilde.
Guillaume heeft er veel vanop gestoken en is vandaag naar Willy Vanhoutte gegaan om wat aan te schaffen denk ik. Ik kon niet mee gaan omwille van te veel verbeterwerk aan de gips van de hogere jaren.
Wat die puim betreft Stefan, je weet dat ik dat met plezier doe en graag deel met mede collega's.
We zullen zeker nog veel boeiende momenten beleven zowel bij mij thuis als op de forum als bij de houtdraaiersclub.
Doe de groetjes aan Arceen en hopelijk verloopt zijn eerste weekend weer goed thuis.
'K was blij hem nog eens te zien.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.