Nachtlampje Houtdraaier Guillaume

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Een prachtig optreden Guillaume en Sirjacobs! Dit is zo waar het forum om gaat, ambacht, plezier, kennis overdragen, mooie dingen maken, delen, respect en dat dan ook nog in een hoffelijke verpakking. Heerlijk!

jaap

Bedankt Jaap voor de zeer positieve respons die u geeft.
Dit is mijn plezier rond houtdraaien.
Niet alles draait om zelf iets in elkaar te knutselen, maar kennis doorgeven vind ik evenwaardig.
Dit is te weinig gedaan in onze maatschappij.
De woorden die u aanhaalde en die ik in het rood heb geplaatst, is de kers op de taart.
Honderd procent met u eens, Jaap.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Morgennamiddag hebben Quillaume en ik weer een afspraak om het voetstukje te maken.
Daarvan mag je naar de avond toe weer een verslag verwachten.
Indien alles klaar zou zijn, plaats ik zoals beloofd de tekeningen erop
.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Morgennamiddag hebben Quillaume en ik weer een afspraak om het voetstukje te maken.
Daarvan mag je naar de avond toe weer een verslag verwachten.
Indien alles klaar zou zijn, plaats ik zoals beloofd de tekeningen erop
.

Door omstandigheden is onze afspraak niet kunnen doorgaan.
Daardoor kan de volgende reeks rond het voetstukje maken niet geplaatst worden.
Geen nood, het is jullie verschuldigd, maar het zal zeker volgen binnenkort.
 

Houtdraaier Guillaume

Actieve deelnemer
12 nov 2014
120
0
Sorry
maar we moesten naar het leger voor mijn broer in brugge
men ze zijden dat het 1 uur ging duurden maar het duurde 3. Uur en het verkeer alles zat toe
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Didier en Guillaume, ook ik volg jullie werk, heel mooi en ontzettend tof dat jullie zo kunnen samen werken, ik denk dat dit het mooiste is wat er is om je hobby te kunnen delen en om verder te kunnen zetten door de jeugd, veel plezier en leerrijk voor jullie en voor "ons" gr. Stefan
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Guillaume, ik ken Didier beter dan wie ook, hij is een zeer goede vriend van mij, we gaan elke maand samen naar de "Houtdraaiersgilde" hij is zeker een echte toffe gast en leermeester waar je nog heel erg ver mee zal komen, ik zie hem aanstaande woensdag 26 november weer op de vergadering, fijne avond samen met vele houtdraaiersvrienden. Ik zie uit naar jullie verdere werken, have fun Stefan
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Hoi Guillaume, nee dat niet maar ik mag wel zeggen dat ik reeds 33 jaar aan houtdraaien doe, ik ken Didier van de "Houtdraaiersgilde."
Buiten houtdraaien heb ik ook nog een andere hobby en dat is werken met muziek, ik ben geluidsman en verzorg het geluid bij diverse optredens, sinds vier jaar heb ik ook een jongen die met me mee gaat en reeds erg gedreven is, zo weet ik hoe fijn het is om als je uw ervaring en kennis kan doorgeven aan een volgende generatie net zoals Didier zijn kunnen nu doorgeeft aan u.
Misschien ontmoeten we elkaar wel eens, wie weet. gr Stefan
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Hey dat zou tof zijn u daar te ontmoeten, er zijn meestal wel enkele jonge houtdraaiers aanwezig, natuurlijk zijn de meeste al oudere die al jaren in het vak zitten, daar kun je veel van leren.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ik zie dat Stefan en Guillaume elkaar al leren kennen hebben via deze forum.
Woensdag kinnen jullie elkaar nog beter leren kennen bij de houtdraaiersgilde.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
We wachten geduldig af.
Wees zuinig op zo'n leermeester.
gr. Gert

Bedankt voor het compliment.
Normaal gezien gaan we nu komende woensdagnamiddag verder draaien aan het voetstuk.
Ik zal waarschijnlijk maar de donderdag foto's op plaatsen doordat er een bijeenkomst is woensdagavond van de houtdraaiersgilde.
Daar zijn ze al stilletjes aangewend dat ik iets mee heb.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Bedankt Leo voor het volgen.
Het zal een opsteker zijn voor Quillaume want daarvoor doen we het.
Hoe is het met de winter toestanden bij u?
Groetjes Sirjacobs Didier.

Yes it is for the boy, and it will be good for him to be able to look back at this experience, also good for his self esteem, it will help him not only to learn turning but in taking on other challenges in life.

But I’m sure it will give you a good feeling being able to do so 1thumb.gif

Oh it is cool/cold up here Jacob, Anny and I went to a performance here in town and on our way back home the temperature info read 24 below, the road was nice and clean, bright slice of moon in the sky, it’ll be a bit colder yet overnight, we haven’t gotten much snow here so far, there’s about 10 cm on the ground.

Here’s the forecast for the next couple of days, gives you the high and lows and an idea of the weather here now :)

Atikokan forecast.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.