Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Zie je de olifant

Zie je de olifant

Ik was een iepen vaas aan het draaien en zou hem daarna gaan carven toen het mij opviel dat hij wel een bijzonder mooie tekening had. Er was wat slaap zichtbaar en heb de vaas toen maar gewoon afgewerkt e.d. Toen was er een olifant zichtbaar met zelfs een oog goed te zien nog beter kijkend zelfs een persoon die de slurf vasthoudt. Misschien werd er een pinda in de slurf gestopt of iets anders lekkers. Er is NIETS "gemaakt" aan de figuren die zichtbaar zijn gekomen, alles puur toeval. Afmeting circa 33 x 25 cm
    Groets = Marcel
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Bizar en heel gaaf !
    Met een hamer past alles...

Ik dacht even dat het zou gaan over een 'elephant in the room' die iedereen angstvallig vermijdt te benoemen, maar je hebt echt een olifant... Fraai hoor!

a gift of nature!

jaap

Donum Arbor !

Peter

Je bedoelt: Donum arboris.
    Vriendelijke groet, Nerflander
    [I]Alles wat de moeite waard is kost moeite.[/I]

Duidelijke tekening van de olifant. Helaas hadden ze zijn ivoren tanden
    al te pakken.

haha grappig, ja heel goed te zien, eens in de zoveel tijd maakt moeder natuur iets wat "toevallig' ergens op lijkt. Ik denk dat je olifant het niet verder schopt dan dit forum, als het een jezus figuur was geweest wat zichtbaar was in je schaal had je het kunnen schoppen tot wereldnieuws :-)
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Gaaf, vooral die olifant is heel typerend!

Forum Rechten