Boeiend forum hebben jullie. Nu hoor ik er ook een beetje bij.

Beste houtbewerkers
Steven is mijn naam en ik ben al jaren bezig met hout. Lang geleden volgde ik een schrijnwerkers beroepsopleiding bij de VDAB (België). Ondertussen heb ik een atelier met een combiné, een lintzaag, en heel wat kleine electrische machines. Ik werk graag met massief hout.
Een tiental jaar geleden ben ik zelfstandig boomverzorger geworden. Heel wat mooie bomen heb ik mogen omver zagen. Om er meer dan brandhout van te maken schakel ik nu een mobiele boomzaag "Lucas Mill" in. Ik maak voor hier thuis meubels, deuren, vloeren en eenvoudige trappen. Vorig jaar heb ik enkele gevels bekleed met "eigen oogst" lariks planken.
Ik zal af en toe wat werkjes tonen. Hier alvast enkele eiken keukenkast en lariksgevel foto's.
Groeten en bedankt voor alle interessante onderwerpen!
Steven
 

Bijlagen

  • 002.jpg
    002.jpg
    102,3 KB · Weergaven: 279
  • 001.jpg
    001.jpg
    93,2 KB · Weergaven: 278
  • 002.jpg
    002.jpg
    75,4 KB · Weergaven: 278
  • 004.jpg
    004.jpg
    72,4 KB · Weergaven: 278

SamR

Actieve deelnemer
5 jan 2014
62
0
Roeselare
Als je soms ziet wat men gewoon aanschouwd als brandhout, dan bloed men hart. Tof dat je er effectief nog iets mee doet
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.