Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen:

Even voorstellen:

Ik heb dit forum al een tijdje gevolg. Zeer leerzaam op sommige gebieden.
    Mij voorkeur gaat uit naar het houtdraaien en het maken van doosjes. Ik heb hiervoor in het verleden geen tijd voor gehad i.v.m. drukke werkzaamheden. De meeste handgereedschappen heb ik wel en dat geldt ook voor het klein electrisch gereedschap. Als voormalig eigenaar van een gereedschappenzaak is dit ook niet zo moeilijk. Ik heb een paar cursussen houtdraaien gevolgd bij Kramer en C. Jorg in Utrecht. Zeer veel geleerd (en nog steeds bezig ) en wil je beginnen met houtdraaien dan kan je beter een cursus volgen bij een goede draaier dan zelf het wiel uitvinden.

Wim Kluck

Athanor
    Guest

Re: Even voorstellen:

Hallo Wim,

Welkom op het forum! Ik ben zelf niet zo'n geoefende houtdraaier, een enkele keer komt er een werkstukje van mijn hand. Ik volg wel met geinteresserde belangstelling de prestaties van de houtdraaiers op het forum. Voeg je eigen werkstukken er bij en veel succes daarmee!

Fons

Hallo Wim. Welkom in het land van de houtdraaiers/houtbewerkers. En zelfs "opgegroeid" bij Christiaan Jörg - ook (nog steeds in vormgeving) mijn leermeester.
    Laat gerust wat van de draaiwerk zien. Dat stimuleert echt!
    Veel plezier en een opbouwend genoegen op dit forum.
    vr.gr.: Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl

Welkom. Leuk om meer doosjesdraaiers op dit forum te ontmoeten.
    Laat ook wat van je werk zien,

Hans

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

beste wim

welkom op dit leuke forum. ben zeer benieuwd naar je projecten.
    rick

Hallo Wim, van harte welkom op ons forum. Kon het niet nalaten even te googelen en jullie hadden een van de oudste familiebedrijven van Nederland!! We hopen nog wat van je kennis te mogen genieten!

jaap

Forum Rechten