WEDSTRIJD! en een minidocu over mijn werk

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Dag mede-houtliefhebbers!

Sommigen onder jullie weten al dat ik aan een wedstrijd deelneem, nl. Palm Urban Crafts.

In het kort houdt dit in dat er over elke deelnemer (ieder met een ander talent) een korte documentaire wordt gemaakt. De 4 deelnemers die het hoogste aantal 'likes' haalt, gaan door naar de finale. De winnaar krijgt een reisje naar het Burning Man Festival in Nevada. En daar wil ik best wel eens naartoe ;)

Om te stemmen volg je deze link en klik je op het facebook icoontje naast de video (je hebt dus wel een facebook-account nodig):


how-to-vote.jpg

En uiteraard: veel kijkplezier!!

ps.: Ik zou het helemaal geweldig vinden als jullie dit niet enkel 'liken' maar ook verder delen op jullie sociale media :D
 

Davee

Actieve deelnemer
1 dec 2011
142
0
Brabant
Ik ben in ieder geval al 1 van de 168 die deze liken!!! Super werk Sam, hoop dat je naar Nevada mag :cool: (mocht je alleen moeten, heb ik wel tijd :p)
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Weer een erbij. Veel succes Sam.
Het is onlangs ook gelukt met de molen Salamander na een oproep tot stemmen van Jan van der Ploeg. Zij hebben toen € 50.000 subsidie in de wacht gesleept.
Met jou moet het dus ook lukken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.