WEDSTRIJD! en een minidocu over mijn werk

EvdL

Actieve deelnemer
14 sep 2011
224
24
Eemnes
Beste Sam, zet jij gister op facebook dat je op radio2 bent, zet ik hier op mijn werk de radio om van Veronica ( waar mijn collega's naar luisteren) naar radio2.
Hoor ik alles behalve het intervieuw........ ff niet op gelet dat je ook een radio2 in België hebt :cool:
 

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Het was wel even zoeken naar de stem-link want adblock blokt het, maar je hebt m'n stem.

Het is wel jammer van dat facebook like stemmen want je hebt een goed filmpje en je maakt leuk speelgoed maar door de manier van stemmen gaat het in de eerste plaats om je populariteit en hoe goed je stemmen kunt bemachtigen en het filmpje zelf komt zo op de tweede plaats.
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Het was wel even zoeken naar de stem-link want adblock blokt het, maar je hebt m'n stem.

Het is wel jammer van dat facebook like stemmen want je hebt een goed filmpje en je maakt leuk speelgoed maar door de manier van stemmen gaat het in de eerste plaats om je populariteit en hoe goed je stemmen kunt bemachtigen en het filmpje zelf komt zo op de tweede plaats.

Dus dan zie de advertenties op ons forum ook niet. We proberen de kosten voor een klein deel terug te verdienen door de google advertenties. Als je bij elk bezoek wat advertenties aanklikt krijgt het forum daar een klein bedrag voor. Het zijn wel allemaal bedragen 3 cijfers achter de komma, maar het helpt, so please help us!!

jaap
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Dus dan zie de advertenties op ons forum ook niet. We proberen de kosten voor een klein deel terug te verdienen door de google advertenties. Als je bij elk bezoek wat advertenties aanklikt krijgt het forum daar een klein bedrag voor. Het zijn wel allemaal bedragen 3 cijfers achter de komma, maar het helpt, so please help us!!

jaap

Goed dat je dit vermeldt, ik klik normaal nooit op advertenties, maar voor dit forum maak ik graag een uitzondering ;-).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.