En weer een nieuwe erbij :)

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Hallo,

Mij ook maar even voorstellen wel zo netjes vind ik altijd :)

Ik ben Robert Jan woon/leef al 40 jaar in het mooie Twente en heb verschillende eigenlijk te veel hobby's.

Om lekker te kunnen klungelen/klussen was er geen ruimte bij het huis (alleen bij goed weer kon er wat gedaan worden) en miste de ruimte (ondanks de tuin die groot genoeg is) om projectjes te maken en heb daarom een schuurtje (3mx4m80) van volledig hout gebouwd buitenkant in afrondende fase (een paar schroeven een regenwater afvoer en alles er om heen glad trekken).
Hierna moet de binnen kant nog, wanden bekleden met platen hout en de stroomvoorziening/verlichting en dan kan er eindelijk geklust worden.

Een aantal projecten die in de planning staan zijn: werkbank (was eerst niet de bedoeling maar gaat er toch komen), audio meubel, badkamer meubeltje (zo'n kastje boven de wasbak), bureau, bed maar ga wel rustig aan doen en pas met het volgende verder nadat het vorige is afgerond en dat is een grote valkuil van mij haha.

Super veel ervaring heb ik niet maar al doende leert men, gereedschap is naar mijn idee aardig op orde en ook door dat te gebruiken en YouTube wordt je daar steeds handiger in.

Door verschillende zoekopdrachten op internet ben ik hier terecht gekomen en hoop hier de nodige kennis en inspiratie op te doen en geholpen te worden bij vragen die vast nog wel zullen komen ;)

Groeten en bedankt voor het lezen,
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Dank allen voor het welkom heten :)

@kreidler, helaas zeer weinig projecten gedaan dus ook geen foto's. Binnenkort zal ik een foto plaatsen van mijn grootste project tot nu toe mijn schuur/werkplaats :D
Verder heb ik een behuizing kubus gemaakt voor een versterkertje zal hier ook eens wat foto's van maken en plaatsen en een laptop standaard.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.