Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Festool mft3 verlengde aanslag ruiter

Hallo allemaal, ik heb ergens op internet een foto gezien van een MFT3 met een speciale aanslag ruiter. Wie heeft deze al eens gezien? En wat kost deze?

http://www.festool.com.au/WebRoot/St...5315_a_13a.jpg
    vriendelijke groeten

alexander

Deze aanslagen horen eigenlijk bij de Kapex.
    Ze zijn flink aan de prijs, zie bovenste 2 artikelen, 350 euro

https://www.festool.nl/Products/Acce...kapex_120_5170

Ik wist niet of die op elkaar pasten. Misschien beter zelf iets maken? Heeft iemand hier een oplossing voor?

350€ is inderdaad erg veel geld.

Ik heb de MFT3 al 5 jaar en eigenlijk nooit gebruikt om af te korten. Best wel jammer. Maar als ik een langere aanslag ruiter heb zal ik hem meer gebruiken denk ik.
    Laatst gewijzigd door Alexander1975; 09-11-14 om 18:13.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alexander1975 Bekijk Berichten
    Ik wist niet of die op elkaar pasten. Misschien beter zelf iets maken? Heeft iemand hier een oplossing voor?

350€ is inderdaad erg veel geld.

Ik heb de MFT3 al 5 jaar en eigenlijk nooit gebruikt om af te korten. Best wel jammer. Maar als ik een langere aanslag ruiter heb zal ik hem meer gebruiken denk ik.

Voor 350 euro kan je beter gewoon een goede afkortzaag kopen ipv gebruik te maken van de TS55.

Levert je veel tijdswinst op.

Een invalzaag gebruiken als afkortzaag lijkt mij trouwens nogal 'onlogisch'

Ik heb een dewalt afkortzaag, maar daar kan ik geen meubelplaten van 600 mm mee afkorten, om bv keukenkasten te maken.
    vandaar dat ik de Mft eens had aangeschaft. Ben echt van plan om deze meer op locatie te gaan gebruiken. Ik laat momenteel alles door de houtleverancier zagen en dan in mijn werkplaats de lamellen en in elkaar zetten.

Forum Rechten