Varende knutselaar.

knutselklaas

Nieuw lid
8 sep 2014
22
0
Ook hier een korte introductie van een nieuwe meelezer.
Een paar maanden geleden ben ik begonnen met ideeën opdoen op het wereld wijde web om een werkbank te maken.
Daarbij op dit forum terecht gekomen en blij verrast over de fantastische ideeën en nog wel meer over de manier
dat men hier met elkaar om springt! Niet alleen 'oh's en ah's wat mooi', maar ook serieus opbouwende kritiek.
Hetgeen op menig (foto)forum nog wel eens ontbreekt. Ga zo door met z'n allen! NL en BE door en met elkaar!

Dat eerst dus, nu mezelf.
Ik ben dus Klaas, houtenklaas was al bezet, dus is het knutselklaas geworden. :)
Mijn oorspronkelijke opleiding is Meubelmaken geweest, daarna ben ik een korte periode werkzaam geweest als tekenaar in de jachtbouw.
Toen er 'even een jaartje tussenuit' om te gaan varen, wat inmiddels de 10 jaar gepasseerd is.
Het hout heeft altijd blijven trekken en tussendoor van alles her en der geklust, nu dus wat gereedschap aangeschaft en hopelijk meer mogelijkheid
tot houtversnipperen.
De bovengenoemde werkbank is inmiddels zo goed als af, ik zal daar hopelijk binnenkort een verslag van posten.
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum Klaas!

Ben zeker benieuwd naar je werkbank, wil er zelf ook nog eens een op stapel zetten.


Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.