Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Workshop Warming Party in Zwolle !! de foto,s

Laatst gewijzigd door de Haan; 09-11-14 om 12:53.

Is overbodig
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door de Haan; 09-11-14 om 12:54. Reden: staan allemaal in openingspost

Mooie foto's! Ik ontvang ook graag een selectie via wellicht we-transfer?
    Iedereen die geweest is, ontzettend bedankt!
    Iedereen die niet geweest is maar wel nieuwsgierig is geworden, een afspraak maken kan altijd!
    houtactief, ambachtelijke meubelmakerij voor al uw wensen op maat
    www.houtactief.nl

Geef je e-mail adres maar door, dan geef ik je de link door, die is tot 15 november geldig

Mooie foto's de Haan, ik zet die van mij er achter aan. Weer een hele leuke dag in Zwolle gehad, mooie locatie, mooi hout maar vooral mooie forummers!!

jaap

IMG_1606.jpg

IMG_1604.jpg

IMG_1609.jpg

IMG_1608.jpg

IMG_1607.jpg

IMG_1611.jpg

IMG_1610.jpg

IMG_1617.jpg

IMG_1616.jpg

IMG_1612.jpg

Shit man, Ik heb niet alleen een feestje gemist maar ook een reunie. Ik zie alleen maar bekenden op de foto's.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Shit man, Ik heb niet alleen een feestje gemist maar ook een reunie. Ik zie alleen maar bekenden op de foto's.
    Pcies ! Exact hetzelfde dacht ik ook.

Mooie locatie met mooie spullen ook. Binnenkort toch maar eens even heen en weer rijden (ik kon dit keer helaas niet komen ...)
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Maakt jullie geen zorgen, volgend jaar komt er weer een Open Dag Hout, georganiseerd door een groepje enthousiaste forumleden. Vermoedelijke datum in 2e helft september 2015 en de beste locatie die we tot op heden gevonden hebben, in Zutphen.
    Binnenkort start ik hier een speciale rubriek voor, want we gaan ook wel een beroep doen op de forumleden om er echt een top evenement van te maken!

jaap

Ik heb de openingspost veranderd, nu staan alle foto,s die ik heb, erin.

Forum Rechten