Ufo

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Compliment, prachtige reportage Marcel

Bedankt Macel voor de reactie en het volgen van mijn project.
Het doet mij plezier om zo'n groot talent te hebben uit Nederland die mijn object gaat waarderen.
Ik hou ook van uw talentrijke objecten en zeker de manier van werken.
Groetjes Sirjacobs Didier.

 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Bedankt voor dit kijkje in je houtdraaikeuken. Ik heb er met plezier nagekeken. Jouw uitgebreide verslagen zijn zeer waardevol.

Bedankt Wim voor de reactie en het volgen van mijn project.
Ik ben heel blij dat u en velen het zeer waardevol vinden.
Dit doe ik vanuit mijn hart.
Alles wat ik realiseer mag van mij gezien worden om (eventueel) bij te leren.
Ik leer ook nog graag bij.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Weer een geweldige bijdrage, Sirjacobsd.

Heel veel bewondering, en zeker ook voor de beheersing van het materiaal. Dat je die grote iroko vorm heel hebt kunnen houden, bijvoorbeeld. Heel sympathiek dat je er spontaan aan dacht de plannen publiek te stellen.

groeten,
Ornament
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Complimenten, zowel voor het werk dat totaal afwijkt van de geijkte schalen of doosjes als ook de documentatie ervan!
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Heel mooi project! (zoals gewoonlijk).
Heb het met interesse gevolgd.
Hoop nog meer van dit soort projecten te zien.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Weer een geweldige bijdrage, Sirjacobsd.

Heel veel bewondering, en zeker ook voor de beheersing van het materiaal. Dat je die grote iroko vorm heel hebt kunnen houden, bijvoorbeeld. Heel sympathiek dat je er spontaan aan dacht de plannen publiek te stellen.

groeten,
Ornament

Bedankt Ornament voor de reactie en het volgen van mijn project.
De beheersing van het materiaal komt door er dagelijks ermee bezig te zijn en toch al 27 jaar in het vak houtbewerking te staan. (15 jaar nijverheid en 12 jaar onderwijs)
Wat het iroko werkstuk betreft Ornament, het was een uitzonderlijk fijn dradig/vezelstructuur.
Tekeningen vind ik zeer belangrijk en sommige mensen hebben de voeling niet om er één te maken of de mogelijkheid. Vandaar dat ik deze altijd prijs geef.
Ik heb dagelijks te maken met leerlingen waarvan we ze opleiden tot een goed timmerman. Waarom kan dit ook niet via dit boeiende medium?
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Complimenten, zowel voor het werk dat totaal afwijkt van de geijkte schalen of doosjes als ook de documentatie ervan!

Bedankt coko voor de reactie en het volgen van mijn project.
Ik probeer de moeilijkheidsgraden naar de forumleden uit te spitten en een verslag te maken zodanig dat jullie een inzicht krijgen om het eventueel na te maken of toe te passen op een eigen project.
Groetjes Sirjacobs Ddier.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Heel mooi project! (zoals gewoonlijk).
Heb het met interesse gevolgd.
Hoop nog meer van dit soort projecten te zien.

Bedankt Handig 18 voor de reactie en het volgen van mijn project.
Ik doe mijn best om er nog uit te dokteren en op de forum te plaatsen.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.