Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: beitels van de lidl

beitels van de lidl

Ik zag ze weer in het krantje voorbij komen: http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?id=360

Het vorige draadje wat ik kon vinden was een beetje ontspoord geraakt dus ik dacht "ik maak maar even een nieuwe"

Ik ga donderdag maar eens kijken of ze hier bij de lokale lidl te vinden zijn.
    Take that rage, put it on a page
    Take the page to the stage, Blow the roof off the place!!!

Tnx voor de tip, ik zal hier ook eens kijken.

Dank, ik ga morgen eens kijken of ze ze hebben.

Dank Swave, ze lagen er vanavond al. Mooie beitels om om te bouwen tot speciaal draaigereedschap.
    Bedankt voor de tip.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Mooie beitels om om te bouwen tot speciaal draaigereedschap.

Welk gereedschap bedoel je dan?
    En zijn deze dar wel stevig genoeg voor?

gr. Gert

Gert. Bij voorbeeld speciaal geslepen voor afsteken zijkant en bodem van doosjes, het maken van roosjes en kerstboompjes, het slijpen als afgeronde schraper, waarmee je onder een hoek snijdend kunt afwerken, het slijpen als afsteekbeitel en platte beitel met schuine aanzet. Deze gebruik je niet zo vaak dus blijven lang genoeg scherp. In de handel zijn hiervoor allemaal dure beitels te koop. Met dit materiaal maak/slijp je ze zelf.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Vrienden van het forum. Hier in het MOOIE westen hebben ze ze natuurlijk niet. Het lijkt wel of er in de randstad geen houtbewerkers wonen. Ik kijk al een tijdje ( lees paar jaar) maar zie ze hier nooit.

Jammer , gemiste kans voor de LIDL

Maar goed dat ik meteen donderdag ben gegaan, ze hadden maar een paar setjes. Valt zeker niet tegen voor de prijs. Zat helaas wel transportlak op het metaal, dit heb ik met een beetje afbijt eraf gehaald, vervolgens de achterkant gepolijst en afgewet. Had een paar dagen geleden flexcut gold besteld bij baptist omdat ik op mijn combinatie wetsteen geen goed genoeg resultaat kreeg (korrel 6000 leek eerder korrel 600) maar ze zijn nu vlijmscherp, gaan als boter door kops hout.

Wel zuur dat ze ze niet overal hebben, had ik toch wel mazzel. Als ik het had geweten had ik wel een extra setje kunnen meenemen en opsturen.

@ armadaman: ik heb een extra setje speciaal meegenomen omdat ik weet dat ze vrij gewild zijn Je mag 'em van mij overnemen voor de niewuprijs + porto.
    Wel moet ik erbij zeggen dat ik het een 'aardig setje' vind. De spiegelzijde vd beitels is echt belabberd, in mijn geval zijn ze best krom. Laat maar weten of je ze hebben wil.

Groet,
    Marthijn

Hallo Marthijn
    Dat vind ik nog eens mooi nieuws. Ik wil ze graag van je overnemen en stuur je een PB

Forum Rechten