robland nx 310 ?

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Ik heb ondertussen nog een paar berichten gekregen van die persoon, zoals gezegd zou de machine via een firma geleverd worden, na betaling bij die firma. Meermaals vroeg ik de persoon wat de machine mij ging kosten met de kost van het vervoer en nooit kreeg ik antwoord, elke keer opnieuw vroeg die gewoonweg naar mijn gegevens. Ik was er eerlijk gezegd bijna in gelopen.

Gelukkig zijn hier op het forum oprechte mensen die klaar staan om anderen te helpen!! Nogmaals bedankt Benchworks!!!!
 

jjjlll

Actieve deelnemer
Seb,
meld wel bij de organisatie waar de advertentie is geplaatst, dat het hier om een bedrieger gaat, en vraag actieve terugmelding dat ze dit oppikken, of in ieder geval nagaan.
Ik heb bij marktplaats zo'n geval gehad, duurde wel een paar weken, maar die kerel is verwijderd (uit marktplaats).
Tevens is er door iemand anders een advertentie geplaatst,met nagenoeg identiek onderwerp, waarin vermeld stond dat de andere advertentie van een bedrieger was.
Joep
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.