Jepson 8408

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
Hey kan iemand me iets vertellen over de kwaliteid van deze machiene?
ik krijg er namelijk niks over gevonden,

Met vriendelijke groet,
Gert-Jan / Woody
 

GvdW51

Actieve deelnemer
5 jan 2009
100
0
De 8408 is gelijk aan het oude type 2702 van Makita.Kijk maar eens bij http://www.jepsonpowertools.com heel veel gereedschap wat een kopie is van Makita modellen :!: We hebben er (Makita`s ) een paar gehad voor klantenwerk in de service bus,geen geweldig succes geweest .gewoon te licht bevonden :( Om wat uitgebreide testen te bekijken ff google bij Makita 2702/03 :idea:


m.v.g. Geurt


-----------------niemand is onbekwamer dan een timmerman zonder hamer-----------------
 

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
Hij is bedoeld voor licht hobby werk, en wat simpele projecten enz
daar zou hij toch wel goed genoeg voor zijn?
mvg, Gert-Jan / Woody
 

GvdW51

Actieve deelnemer
5 jan 2009
100
0
Uiteraart voor het lichtere zaagwerk geen probleem ,vermogen genoeg.Ik vond zelf als nadeel heel veel lawaai.In principe zat er een handcirkelzaag motor onder ,bij starten gelijk op toeren ( de nieuwe type`s hebben softstart)De machines stonden op een origineel onstabiel onderstel waar je met een beetje kracht de gehele zaagmachine op zijn kant lag :eek: ( oplossing: 2 betontegels als ballast )

m.v.g. Geurt.


------------------niemand is onbekwamer dan een timmerman zonder hamer------------------
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.