Ik ga een bootje bouwen!

Jopie

Nieuw lid
26 jan 2013
23
1
Goed bezig!
Begrijp ik het goed dat het een massieve steven is (niet gelamineerd)?
Spannend klusje straks: afschuinen van kiel en steven zodat de eerste gangen er op kunnen.
Dat heb ik destijds een beetje onderschat...
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Nee hoor, gewoon gelamineerd. Ik ben blijkbaar niet zo goed in lamineren. Na afloop moet ik nog zoveel bijwerken dat het voor mij gewoon handiger is om gelijk maar een flinke overmaat aan te houden. Voor de lintzaag maakt het niet uit.
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Gestart in oktober 2014, zie ik tot mijn verbazing. Toen ik begon was mijn eerste eis: 'geen deadlines'. Dat deel van het plan is in ieder geval gelukt. :)
Ik heb de laatste jaren een beetje in de lappenmand gelegen. dat hoofdstuk is nu grotendeels afgesloten dus we gaan eindelijk weer verder.
Ik heb niet helemaal stilgezeten, hierbij een plaatje hoe de situatie nu is. Het dek zit er tijdelijk op, voor ik dit vastlijm wil ik 100% zeker zijn dat er daaronder helemaal niets meer hoeft te gebeuren.
Het epoxyseizoen is zo'n beetje afgelopen, dus de boot gaat nu weer een paar maanden onder zeil.IMG_20230812_173929.jpg
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
de aanhouder wint... boten bouwen op dit forum kan lang duren is vaker gebleken. Maar hij ligt er wel mooi.
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Welkom terug, Ad. Mooi dat je de draad weer kunt oppakken.
Bootje begint al aardig op de foto in #1 te lijken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.