Houthok

ericbijsma

Actieve deelnemer
15 mei 2008
148
0
skydrive.live.com
Sorry Fons,

Is totaal onbewust gegaan hoor. Dacht dat alleen de foto's te zien waren bij het aanklikken, maar die andere rommel krijg je er dus ook bij.

Heb Wim ook al even gemaild, kan beter even een andere uploader zoeken.

vr.groet,
ERic
 
A

Athanor

Guest
Oke, Eric, ik dacht al zoiets, vaak gaan de gratis oplossingen met andere lasten samen. Mijnalbum.nl dat ik gebruik bestookt me om de haverklap met extra's die ik tegen betaling kan krijgen....

Fons
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Sorry, daar heb ik ook niet op gelet. Ik had de 1e de beste van google gebruikt die ik tegen kwam. Welke ik wel vaak gebruik en waar ik dat probleem nooit mee heb gehad is: http://www.photobucket.com , maar kon daar ten tijde van plaatsen van de post even niet op komen :oops:
 

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
Athanor zei:
Hallo Eric,

Mooi om de foto's te kunnen zien hoor, maar die gore foto's boven het album die we er gratis bij krijgen stel ik niet zo op prijs. :roll: Misschien kun je volgende keer een andere gratis foto site kiezen? :)

Fons

@Erik, zou je de linken naar de fotosite willen verwijderen uit je berichten? Voor het intact houden van het forum heeft het verreweg de voorkeur om de foto's naar het forum te uploaden. Anders zie je in de loop van de tijd allemaal berichten met gebroken links naar fotosites en dat is zonde voor al het werk wat gedaan is.
Wat meer info over het plaatsen van foto's staat hier: http://www.woodworking.nl/viewtopic.php?f=3&t=153

vr.gr.

uw beheerder
 

JKu

Nieuw lid
30 jan 2011
1
0
ericbijsma zei:
Dank Je Joris,

Zal er eens mee gaan vogelen.

gr.
ERic


Hoi Eric,

Mooi houthok heb je gebouwd.
Ik was op zoek naar voorbeelden, nou, die heb ik gevonden, de jouwe. :roll:
Nu heb ik nog een vraag, heb je tekeningen met maarvoering.
Mijn email: jan@jankuster.nl
Als je kans ziet mij een en ander te mailen zal ik je dankbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Jan Kuster :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.