slang

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Ik heb jaren in de slangenwereld gezeten en ik moet zeggen dat dit een zeer mooi geslaagd stukje houtsnij werk is! expressie van de kop is zeer gedetailleerd. Knap werk!
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.050
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Prachtig houtsnijwerk Jose, wat leuk om het met ons te delen. Het olifantje is lief, maar ik ben het met Bram eens dat de slang echt helemaal slang is. Mooi gedaan. Welk gereedschap heb je er voor gebruikt en hoeveel tijd zit er b.v. in de slang?

jaap
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Vooral de kop van de slang vind ik heel erg goed gelukt! Zal inderdaad niet makkelijk zijn om overal goed bij te kunnen.
Ook de olifant is ook knap gemaakt, maar als ik het vergelijk met de slang mist het wat karakter. Kan ook dat het jou opzet was natuurlijk.

Laat vooral nog meer werk zien!
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.170
352
Etten-Leur
Mooie kop! Nog aan een listig tongetje gedacht? de olifant lijkt op die uit jungle book! erg mooi werk! en fijn om een houtsnijer te zien op het web.
 

josee

Actieve deelnemer
21 okt 2014
60
115
wechelderzande
ik heb verschillende maten gutsen gebruikt maar ook een drëmel met ronde kop om de schubben aan de binnenkant te doen. Er zit wel veel tijd in, kan het niet in uren of weken zeggen.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Groot compliment van me en grote waardering van me.
Echt prachtig. Ik bewonder enorm ambachtelijke werken.
Proficiat met uw creaties.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Hoi Josee,

een prachtig beest. Niet alleen de kop is "echt slang" maar ook de staart van de ratelslang ( ik hoop dat ik het juiste "type" noem) vind erg goed getypeerd.

groeten,
Ornament
 

josee

Actieve deelnemer
21 okt 2014
60
115
wechelderzande
ja, ik heb wel iets met dieren, een abstracte poes heb ik nog gemaakt, en een paardenhoofdje, ik zoek een van de dagen de foto's even op.
 

josee

Actieve deelnemer
21 okt 2014
60
115
wechelderzande
de zwaan is gewoon linde, maar ik heb het gebleekt met een 2 componenten bleekmiddel en dan krijg je bijna wit hout.

- - - Updated - - -

en de zwaan is inderdaad uit 1 stuk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.