Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: slang

slang

was wel een beetje moeilijk om overal aan te kunnen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Netjes hoor. Kun je nog wat meer foto's posten? Ik ben wel benieuwd.
    Watvoor soort hout is dit?

Ik heb jaren in de slangenwereld gezeten en ik moet zeggen dat dit een zeer mooi geslaagd stukje houtsnij werk is! expressie van de kop is zeer gedetailleerd. Knap werk!

de slang is linde, en deze ook.
    DSC03236.jpg

Prachtig houtsnijwerk Jose, wat leuk om het met ons te delen. Het olifantje is lief, maar ik ben het met Bram eens dat de slang echt helemaal slang is. Mooi gedaan. Welk gereedschap heb je er voor gebruikt en hoeveel tijd zit er b.v. in de slang?

jaap

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Vooral de kop van de slang vind ik heel erg goed gelukt! Zal inderdaad niet makkelijk zijn om overal goed bij te kunnen.
    Ook de olifant is ook knap gemaakt, maar als ik het vergelijk met de slang mist het wat karakter. Kan ook dat het jou opzet was natuurlijk.

Laat vooral nog meer werk zien!

Mooie kop! Nog aan een listig tongetje gedacht? de olifant lijkt op die uit jungle book! erg mooi werk! en fijn om een houtsnijer te zien op het web.

ik heb verschillende maten gutsen gebruikt maar ook een drëmel met ronde kop om de schubben aan de binnenkant te doen. Er zit wel veel tijd in, kan het niet in uren of weken zeggen.

Groot compliment van me en grote waardering van me.
    Echt prachtig. Ik bewonder enorm ambachtelijke werken.
    Proficiat met uw creaties.

Forum Rechten