Ruben's Fijnhout is open!!

Ruben's Fijnhout

Nieuw lid
21 okt 2014
5
0
www.rubensfijnhout.nl
Bekijk bijlage Nieuwsbrief 1.pdf

Sinds 15 september zijn wij het adres voor al uw fijnhout! Daarnaast is het mogelijk uw hout te laten zagen, schaven, schuren of frezen. Ook het verlijmen en op dikte schuren van uw panelen door middel van een breedbandschuurmachine behoort tot de mogelijkheden. Vanwege Ruben's jarenlange ervaring bij Kees Heijman Hout bent u verzekerd van kwaliteit, een hoog afwerkingsniveau, een deskundig advies en een snelle levering.

Contact:
Belvedèreweg 12
3762EE Soest
035 - 7370566
info@rubensfijnhout.nl
www.rubensfijnhout.nl
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
63
Het is wel jammer dat de site niet klaar is. zo kunnen mensen ook niet zien wat je verkoopt.
 

Ruben's Fijnhout

Nieuw lid
21 okt 2014
5
0
www.rubensfijnhout.nl
We leveren alle luxe houtsoorten. Omdat we net gestart zijn hebben we nog niet alles op voorraad. We hebben o.a. een hele mooie partij Caroline Pine staan, voor een mooie prijs (voor de exacte prijs kun je bellen: 035-7370566). Heb ik de gewenste houtsoort niet op voorraad, dan is dat geen probleem. Gezien mijn jarenlange (21 jaar) ervaring binnen de houtwereld weet ik waar ik moet zijn voor hout van goede kwaliteit of in geval van specifieke wensen. Zo ben ik nu bezig met een blad van olijfhout. Gisteren heb ik een rond blad van eiken gemaakt (diameter 1800mm). Zoals je ziet is alles mogelijk. Voor verdere informatie kun je altijd bellen: 035-7370566 of mailen: info@rubensfijnhout.nl. Je kunt natuurlijk ook langskomen, je bent van harte welkom!
 

Catharsium

Nieuw lid
11 okt 2013
14
0
Almere
Interessant. En gefeliciteerd met de (nieuwe?) zaak!

Heb je al enig idee wanneer de site live gaat? Ik ben zelf bijvoorbeeld wel van het rondneuzen voordat ik contact opneem.
 

Ruben's Fijnhout

Nieuw lid
21 okt 2014
5
0
www.rubensfijnhout.nl
Bedankt! Iemand is bezig met de site, alleen het duurt wel erg lang naar onze zin. We staan dan ook op het punt om het iemand anders te laten doen..... Contact opnemen is bij ons trouwens heel vrijblijvend, de deur staat open!
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
63
Bedankt! Iemand is bezig met de site, alleen het duurt wel erg lang naar onze zin. We staan dan ook op het punt om het iemand anders te laten doen..... Contact opnemen is bij ons trouwens heel vrijblijvend, de deur staat open!

Ik zou diegene mailen dat hij moet opschieten.hoelang is hij al bezig?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
lijkt me wel een verstandig plan, een website is onontbeerlijk vandaag de dag
Eventueel is een Facebook pagina ook wel handig, daar kan je ook van alles op kwijt en makkelijk zelf onderhouden

Er zijn bedrijven die zo een facebookpagina een professioneel uiterlijk kunnen geven
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Wat Toxiq zegt, gewoon een facebook pagina aanmaken, lekker simpel zelf te updaten. Linkje hier plaatsen en de FB gebruikers onder ons melden zich wel aan.

En natuurlijk veel succes met je bedrijf!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.