Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6
    Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013

Powerplus Lamello machine

Gratis op te halen
    (je moet hem wel kunnen gebruiken, dus niet als je alleen een stukje snoer nodig hebt

Sang,
    Ik wil hem wel komen ophalen, levert je in elk geval een fles wijn op.
    je hebt een Pb
    Joep

Is er een beetje te werken met zo'n powerplus? Het is voor mij goedkoper om een nieuwe te bestellen dan om naar Zuid-Holland te rijden (eigenlijk best bizar als je bedenkt dat het machientje helemaal uit China komt). Maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen met zo'n budgetmachine. Het is zulk specifiek gereedschap dat ik een dure niet aan mezelf kan verantwoorden. Maar het is wel best handig om te hebben, en als het dan voor weinig kan...

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Het is een beetje als een gamma huismerk accutol.
    Je kan er mee schroeven en boren, maar als je een echte makita in je handen krijgt, merk je duidelijk verschil

Heb dit model ook, en voor de simpele verbinding werkt dit toch wel goed, zeker als je rekening houd met de prijs. Voor de gewone haakse verbinding waar je de onderkant gebruikt als richtlijn is die zeker bruikbaar. Enkel onder hoeken en dergelijke zal je wel snel merken dat het niet altijd even nauwkeurig is.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ik heb dit model ook. Ik gebruik het enkel om plaatmateriaal onder 90° te bevestigen, maar doet wel wel zoals het moet: zonder speling.
    Ik heb wel eerst een uurtje bezig geweest met trial en error om het correct afstellen van de diepte. Maar eens dit in orde was, werkte hij perfect.

Maar verwacht inderdaad geen waardige vervanger van een echte Lamello.

Forum Rechten