Welke zaagtafel

Wanddecoratie

Nieuw lid
14 sep 2014
6
0
Hallo beste forumleden,

Sinds enige tijd bezoek ik dit mooie forum en heb al een hoop moois gezien en geleerd. Ook ik wil me actiever gaan bezig houden op t forum. Ik zal zsm ook mijn profiel updaten zodat jullie wat meer info over mij hebben.

Nu ben ik binnenkort jarig en wil ik graag een nieuwe (2ehandse) zaagtafel kopen maar hier heb ik graag jullie advies bij. Momenteel heb ik de festool ts55, een mooie afkortzaag en een oude electra beckum welke wel goed grof zaagt maar nu wil ik er graag een zaagtafel bij welke wat precieser is. Mijn budget ligt rond de 200/300 euro. En ik zaag veel zacht hout mdf, vuren, steigerhout, douglas. Grote platen zaag ik met de festool dus das niet nodig.

Voor mij is het belangrijk dat ik goed repeterende zaagsnedes kan maken en 45 graden. Welke zaag zouden jullie in deze adviseren. 2e hands is ook prima.

alvast bedankt,
gr LeonLeon
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.