Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

bouwspanten, houten sloep

Ik bied aan. Bouwspanten voor een houten boot, eventueel inclusief hulp bij opbouwen van de basis van de boot:

- Het betreft een Mackinaw boat (zie tekening). Te bouwen als sloep of zeilboot.
    - Gebouwd met aangepaste lengte (5,25 meter; de lengte kan naar eigen wens aangepast worden)
    - U krijgt de spanten zoals op de foto's. Er is dan 1 maal eerder een boot op gebouwd.
    - Technische tekeningen met bijpassende kiel, boeg en achtersteven tevens leverbaar.
    - Eventueel help ik bij het opbouwen van de spanten en maken van de bijpassende gangen.
    - Zo kunt u binnen een dag de gehele basis van uw nieuwe boot neerzetten
    - Het spant staat in Gouda.

Over de prijs komen we wel overeen. mackinaw.jpgde spanten.jpgde kast.jpgde spanten2.jpgvierde gang.jpgHet belangrijkste is dat de spanten opnieuw worden gebruikt.
    Mocht u nog niet eerder een boot hebben gebouwd. Dan raad ik u aan een aantal dagen met het bouwproces mee te komen kijken.

Dat ziet er wel strak uit, een mooie basis voor de bootbouwer. Heb je er zelf ook een boot op gebouwd? En heb je daar ook foto's van?

jaap

botenbouwer

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Heb je er zelf ook een boot op gebouwd? En heb je daar ook foto's van?

jaap
    Jaap. Bedankt voor je bericht.

Op dit moment ben ik de boot in mijn eentje aan het bouwen. De foto van de vierde gang is van afgelopen week (Ik heb hierbij nog een foto van de 4e gang in vooraanzicht toegevoegd). Over twee weken gaan de spanten eruit. Vandaar bovenstaand bericht!

vooraanzicht vierde gang.jpg

Forum Rechten