Titebond lijm

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
Forummers,

Ik kreeg zoveel vragen naar Titebond lijmen dat ik nu een mooi aantal flessen heb staan. Ik heb gekozen voor Titebond Original en de Titebond III. Beide hebben een inhoud van 473ml..

20141009_142113.jpg

De titebond original kost 10 euro per stuk en de III kost 15 euro.
 

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Even vergeleken en goedkoper dan Baptist. Gecombineerd met een houtbestelling scheelt het ook weer verzendkosten :)

Ik had me laatst ook suf gezocht voor het lijmen van een babyspeeltje en uiteindelijk maar Titebond II 237ml van ebay besteld.
 

de Kastanjeboom

Actieve deelnemer
7 jan 2013
353
0
Kapellen
Mooi product (ik spreek over de III) maar hou rekening met donker opdrogen en met feit dat hij n stuk lopender is dan gangbare witte standaard houtlijmen. Dus bij deze vind ik het zinvol om langs de lijmnaden af te plakken en druppels direct met een vochtige doek te verwijderen.
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.319
191
Gem. Winsum (Groningen)
Het is eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten (althans hier in Friesland), maar voor de doorzetter, de echte lezer, hebben een paar jaar geleden nog een interessante post gehad over het onderwerp Titebond. En die post verwijst ook weer naar een andere waarin een uitgebreide lijmtest staat. Geniet van het mooie weer!

jaap

Deze interessante post uit het verleden had ik toevallig net gelezen. Maar bij mij werkt de daar gebruikte verwijzing naar de bedoelde test niet meer. Is er op andere manier die informatie te komen?

mvg
klaas0639
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
Ik heb wel heel wat mensen blij kunnen maken met wat flesjes titebond... Scheelt vaak inderdaad verzendkosten, een flesje lijm kan makkelijk mee met de houtbestelling.
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Ha Rick,

Is het nog mogelijk deze lijm (III) bij je te bestellen?

Forummers,

Ik kreeg zoveel vragen naar Titebond lijmen dat ik nu een mooi aantal flessen heb staan. Ik heb gekozen voor Titebond Original en de Titebond III. Beide hebben een inhoud van 473ml..

Bekijk bijlage 20907

De titebond original kost 10 euro per stuk en de III kost 15 euro.
 

nees

Actieve deelnemer
6 jun 2019
44
1
Berlicum
Kun je me het verschil dan een beetje uitleggen van het verschil tussen de lijmsoorten , goed vast lijmen maar een niet al te lange droogtijd.
gr Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.