Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

te koop JET 16-32 breedband schuurmachine

Mooie breedband schuurmachine merk JET,2jaar oud en amper gebruikt.het leek me een handige machine en dat is hij ook zeker maar ik gebruik hem bijna nooit.
    schuurcapaciteit 40cm , met verrijdbare basis.
    nieuwprijs 1200,-
    Ik vraag er 850,- voor.

Hallo annette leuk dat je hier op het forum komt, maar ik spreek maar even voor de mods hier dat een voorstel post wel geliefd is hier ipv meteen iets te verkopen....

(Dat en voor het geld kan je hem ook bijna nieuw kopen)

Waar staat de machine? En inderdaad €850 is wel stevig.

@resetter Annette heeft in het verleden veel op ons forum gepost, maar is afgehaakt vanwege de brutale en vervelende toon van een paar forumleden. Dat was toen, de betreffende leden horen we al lang niet meer en ik ben blij Annette hier weer te zien!!

Daar komt nog bij dat het volkomen volgens de regels is om als nieuwkomer wat te koop aan te bieden en verder niet te posten, zoals meer voorkomt. Het is niet een zo warm welkom deze berichtgeving.

jaap
    Laatst gewijzigd door jaap; 08-10-14 om 20:05.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Daar komt nog bij dat het volkomen volgens de regels is om als nieuwkomer wat te koop aan te bieden en verder niet te posten, zoals meer voorkomt. Het is niet een zo warm welkom deze berichtgeving.
    jaap
    Ah ik meende dat, dat de regels waren... Wellicht mijn eigen ingeving ik vind het gewoon jammer dat mensen zich zouden registreren puur om wat spul te verkopen en vervolgens nooit meer wat van zich te laten horen, maar dat mijn eigen ongezouten mening.

Maar goed ik ben stiekem wel geinteresseerd in zo'n schuurmachine... (waar laat ik alles :X)

bedankt jaap voor de verdediging....sommige dingen veranderen blijkbaar niet...

maar ,hey ,hallo resetter(heb je ook een echte naam?),voor jou ben ik dus nieuw.als je belangstelling hebt -www.fingerprintfurniture.com
    en ja 850,- is een hoop geld maar well bijna 300,- minder dan nieuw en de machine is 2jaar oud en weinig gebruikt.gezien ik geen rijke hobbyist ben maar van mijn werk moet leven wil ik er graag een eerlijke prijs voor hebben.ik post hem daarom hier op het forum en niet op marktplaats omdat ik hier de juiste mensen voor een redelijk aanbod verwacht te vinden en niet gasten die allem met onzinsbiedingen komen.

de machine staat bij mij in de werkplaats in heerhugowaard ,bezoekers zijn welkom.

Hallo Annette,

Hopelijk wordt je dit keer niet te snel afgeschrikt door sommige reacties en mogen wij periodiek genieten van jouw kennis en kunde middels inbreng op dit forum. Wat maak jij mooie ontwerpen. Krachtig in eenvoud. Daar kunnen we een hoop van leren. In ieder geval ondergetekende.
    Overigens geeft het mi geen pas zo publiekelijk een vraagprijs ter discussie te stellen. Dat is aan de aanbieder. Staat de prijs niet aan, reageer dan niet of doe een bod via een pb. Hopelijk kan ook dat een (ongeschreven) forumregel zijn.
    Met vriendelijke groet, Ronald

Hoi Annette,
    wellicht niet op zijn plaats hier in dit draadje maar toch:
    Wat maak jij prachtige dingen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door annette1 Bekijk Berichten
    maar ,hey ,hallo resetter(heb je ook een echte naam?)

de machine staat bij mij in de werkplaats in heerhugowaard ,bezoekers zijn welkom.
    Daniël, aangenaam.
    Heerhugowaard is toch al snel 2,5 uur rijden :X Hmm en dan heb ik alsnog eerder weer een nieuwe zaagtafel nodig dan een breedband schuurder..... AAARG probleem van te weinig ruimte en af en toe geld gebrek haha. Dus ik laat 'm schieten helaas.

Maar super toffe stoelen, mooi design!

mensen ,bedankt voor de complimenten!

in mijn werk maak ik de ervaring dat de opmerking ' dat is te duur ' staat voor ' dat wil ik niet betalen' en het zegt in feite niets over mijn prijs maar over de instelling van de ander....

Forum Rechten