Supperlampje

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Vorige week een 2 daagse cursus gevolgd bij Martin Adomat.
Gecombineerd met een 10 daagse vakantie in zuid-Duitsland hebben wij een fantastische tijd gehad.
Tijdens de cursus kwam ik een nieuwigheidje tegen dat ik jullie niet wil onthouden.
Een magnetisch ledlampje wat heel veel licht geeft, echt supper bij het uithollen.


De vaas die ik uit nat Eiken heb gedraaid.
P8100063.jpg

Dezelfde vaas thuis, (inmiddels al lang niet meer rond) even gebruikt om het lampje te demonstreren.
P8190255.jpg
boven met onder zonder lampje.
P8190256.jpg

dit is het ledlampje, 12x33mm
P8190258.jpg
Nog een foto met Martin.
P8110067.jpg
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Heb je misschien wat meer informatie over dat lampje? (merk, prijs, waar verkrijgbaar)

Ik heb het lampje gekocht bij Martin Adomat, maar die haalt ze bij Killinger.
Omdat ik zelf zoals je ziet een killinger draaibank heb ben ik tijdens mijn vakantie bij het bedrijf langsgeweest (ik was nu toch in de buurt).
De lampjes hebben verder geen merknaam maar worden verkocht met de beschrijveng "LED Mini Leuchte mit Magnet, 25 Gramm" Super Leuchtkraft.
Er zijn verschillende lengten verlengkabeltjes verkrijgbaar, 1,5m, 3,0m, 5,0m.
ze zijn nog zo nieuw dat ze nog niet in de katalogus staan.
Stuur een mail naar info@killinger.de of via de webside www.killinger.de
De prijs weet ik niet precies omdat ik een aantal dingen samen heb betaald, maar volgens mij was het iets van €40.
Als het niet lukt laat maar even weten dan ga ik het voor je nakijken.
groetjes
Rien.
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Ik heb inmiddels de prijzen gevonden,
Led mini leuchte mit magnet, trafo12v/240v- kabellange gesamt 2m. €33,92
Tussen de trafo en het lampje zit een stekkertje, (hiertussen kun je de verlengkabeltjes zetten).

Verlengerungskabel 1,5m €5,36
'' 3,0m € 6,96
'' 5,0m € 8,93
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Ik had dat lichtje goed kunnen gebruiken dinsdag terwijl ik een goblet aan het maken was van een hard tropisch hout, en waar Ik geen zicht had omdat mijn draai beitel het zicht blokkeerde en min LED lampen er ook geen licht in konden werpen.
Zal eens moeten zoeken voor zoiets hier, thanks voor deze post :) :cool:
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Ik had dat lichtje goed kunnen gebruiken dinsdag terwijl ik een goblet aan het maken was van een hard tropisch hout, en waar Ik geen zicht had omdat mijn draai beitel het zicht blokkeerde en min LED lampen er ook geen licht in konden werpen.
Zal eens moeten zoeken voor zoiets hier, thanks voor deze post :) :cool:

Even contact opnemen met Killinger machinen in Duitsland Leo, zij sturen het zo per post op.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.