Ook maar eens voorstellen

PascalP

Nieuw lid
25 apr 2014
19
0
Hallo allen,

Ook ik zal mij maar eens voorstellen. Mijn naam is Pascal Pasman, inmiddels 30 jaar, woonachtig in Dieren. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als lead engineer bij een machine bouwer en houd ik mij voornamelijk bezig met het ondersteunen van onze verkopers op technisch vlak.

Nadat bij ons thuis de oude tuinpoort na een storm de geest had gegeven, werd het dus tijd voor een nieuwe. Eerst nog een op internet rond gekeken naar standaard (lees: kant en klaar te kopen) oplossingen, maar al snel bleek dat het maar zelfbouw moest worden. Ik heb daarvoor, naast het hout uiteraard, maar liefst 1 nieuwe zaag en 1 beitel gekocht en daarmee aan de gang gegaan. Onderstaande foto geeft het resultaat (kleurverschil is inmiddels opgelost).

WP_20130805_001.jpg

Toen de poort, naar mijn idee best gelukt was, besloot ik dat ik wel meer uit die beitel en zaag kon halen en belangrijker, dat ik wel meer met hout wilde doen. Ik heb o.a. nog een bijenhotel gefabriceerd (in opdracht van de vrouw).

WP_20140504_004.jpg

En inmiddels is de eerste kopshouten snijplank ook bijna gereed.

Pascal
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.