Problemen met Apple IOS 8

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Van een aantal forumleden kreeg ik de vraag/opmerking dat zij, na het installeren van IOS 8 op hun iphone of ipad geen foto's meer kunnen uploaden naar het forum. Ook op het www zijn hier meldingen van, zijn er nog meer forummers die hier last van hebben?

jaap
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
In de mobiele weergave krijg ik geen toolbar te zien. Schakel ik naar 'full site' dan wel. Plaatje testen... Kan het wel selecteren maar gaat fout aan het eind van de upload. Kán een kwestie dat de bestanden te groot zijn.

Maar nee, ook als ik er een bestandje van 35K van maak wil 't niet. Dan heb ik geen idee wat het is.
 
Laatst bewerkt:

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Klopt idd, met mijn iPhone gaat het zoals hierboven omschreven, met mijn ipad met oude iOS gaat het goed.
nog maar niet updaten dus:)
 
Laatst bewerkt:

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Apple heeft net een update online gezet van IOS 8 helemaal vol met bugfixes. Laten we hopen ook voor het upload probleem, daar komen meer en meer berichten over op allerlei fora.

jaap
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Heh. Wie had wie nou op de knieën gekregen? ;) Maar kleine kans dat de problemen in Nederland optreden, want het lijkt dat alleen de iPhone 6 er last mee heeft. Zoveel zullen er daarvan niet zijn in Nederland.
 

Jeevanbee

Actieve deelnemer
11 mei 2013
231
0
Doetinchem
Bij jou staat de wereld op zijn kop John, maar toch een lekker gevoel dat we Apple op de knieën hebben gekregen :D .

jaap

Kan het scherm van John niet 180° gebogen zijn? Dat buigen schijnt ook een probleem te zijn bij de nieuwste release :p
 
Laatst bewerkt:

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
image.jpg
En de nieuwe update (8.0.2) doet het ook. Waarmee ik meteen kan laten zien dat het plafond nu ook in m'n werkplaats zit :) En dat bij mij het plaatje ook ondersteboven komt :confused:
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Mooi zaagje ArtHarg! Staat ook op mijn veel te lange "dat wil ik ook nog eens kopen" lijst... Hoe bevalt ie?
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Hij bevalt een stuk beter dan het figuurzaagje dat ik eerst gebruikte :) Deze zaagjes zijn net wat breder en het frame krijgt ze goed op spanning. Daardoor heb ik een stuk minder het gevoel dat ik met natte spaghetti aan het zagen ben en kan ik veel nauwkeuriger zagen. Het enige waar je even mee moet oppassen is dat de zaagjes net zo dik zijn als zaagsnede van een Veritas zwaluwstaartzaagje. Als je niet voorzichtig begint trek je je zaagje klem en is het *PLING*. Dat gebeurde me bij m'n eerste poging :( Gelukkig had ik de vooruitziende blik gehad om flink wat reservezaagjes mee te bestellen.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
gisteren er op gezet tot nu toe werkt 't maar ik doe ook geen ingewikkelde dingen hoofdzakelijk gluren op
"onze" website WAT MOET JE ANDERS !!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.