Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Problemen met Apple IOS 8

Van een aantal forumleden kreeg ik de vraag/opmerking dat zij, na het installeren van IOS 8 op hun iphone of ipad geen foto's meer kunnen uploaden naar het forum. Ook op het www zijn hier meldingen van, zijn er nog meer forummers die hier last van hebben?

jaap

In de mobiele weergave krijg ik geen toolbar te zien. Schakel ik naar 'full site' dan wel. Plaatje testen... Kan het wel selecteren maar gaat fout aan het eind van de upload. Kán een kwestie dat de bestanden te groot zijn.

Maar nee, ook als ik er een bestandje van 35K van maak wil 't niet. Dan heb ik geen idee wat het is.
    Laatst gewijzigd door ArtHarg; 23-09-14 om 13:50.

Klopt idd, met mijn iPhone gaat het zoals hierboven omschreven, met mijn ipad met oude iOS gaat het goed.
    nog maar niet updaten dus:-)
    Laatst gewijzigd door JOHN LAMERS; 23-09-14 om 14:08.

Apple heeft net een update online gezet van IOS 8 helemaal vol met bugfixes. Laten we hopen ook voor het upload probleem, daar komen meer en meer berichten over op allerlei fora.

jaap

image.jpg

En de update werkt��
    Laatst gewijzigd door JOHN LAMERS; 24-09-14 om 19:42.

Bij jou staat de wereld op zijn kop John, maar toch een lekker gevoel dat we Apple op de knieën hebben gekregen .

jaap

Update over update iOS 8.01. Het gonst van de geruchten dat deze update andere problemen veroorzaakt, ik zou nog maar even wachten.

1 van de berichten hierover op cnet.

jaap

Heh. Wie had wie nou op de knieën gekregen? Maar kleine kans dat de problemen in Nederland optreden, want het lijkt dat alleen de iPhone 6 er last mee heeft. Zoveel zullen er daarvan niet zijn in Nederland.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Bij jou staat de wereld op zijn kop John, maar toch een lekker gevoel dat we Apple op de knieën hebben gekregen .

jaap
    Kan het scherm van John niet 180° gebogen zijn? Dat buigen schijnt ook een probleem te zijn bij de nieuwste release :P
    Laatst gewijzigd door Jeevanbee; 24-09-14 om 21:00. Reden: typo

image.jpg
    En de nieuwe update (8.0.2) doet het ook. Waarmee ik meteen kan laten zien dat het plafond nu ook in m'n werkplaats zit En dat bij mij het plaatje ook ondersteboven komt

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten