Badkamermeubel aanpassen

stipe

Actieve deelnemer
13 jun 2012
38
0
Beste forumleden,

Ik moet mijn bestaand badkamermeubel aanpassen aan de nieuwe waskom, welk materiaal gebruik ik hier het beste voor, groene mdf of watervaste multiplex, of een nog betere oplossing? En weten jullie mss waar ik terchtkan om plaatmateriaal aan te schaffen en waar het vervolgens ook tot op de mm juist verzaagd kan worden, mijn ervaring met de grotere ketens zoals woodtex bv leert me dat er vaak enkele mm verschil op zit dan de bestelde maten en ik had dit tot graag perfect gezien...

Met vriendelijle groeten!
 

ed bever

Actieve deelnemer
14 aug 2012
188
0
bakel
Waar wil je het meubel mee afwerken ?? Als je gaat verven ga dan voor de groene mdf voor beits of olie gebruik je multiplex. Als je je woonplaats of omgeving vermeldt is er wel iemand van het forum die je verder kan helpen. Zo is het nog al moeilijk om je door te verwijzen voor het goede materiaal.

Groetjes Marc
 

stipe

Actieve deelnemer
13 jun 2012
38
0
Hoi marc,

Alvast bedankt voor uw reactie!

Eerst en vooral ben ik woonachtig in antwerpen centrum.

Daarnaast wenste ik de bijkomende stukken af te lakken, ik begrijp dat groene mdf zich hiertoe beter leent maar ik ben hier niet zo een voorstander van uit gezondheidsstanspunt, mss is een bijpassend stukje in gebeitst houtskleur ook niet mis...
 

stipe

Actieve deelnemer
13 jun 2012
38
0
uiteindelijk voor multiplex gekozen, en deze in de beits gezet, ben best tevreden over het resultaat en fototjes volgen spoedig!
 

stipe

Actieve deelnemer
13 jun 2012
38
0
badkamermeubel1.jpgbadkamermeubel 3.jpgbadkamermeubel 2.jpg

Zoals beloofd de fototjes, het gelamineerde groene deel is het oorspronkelijke badmeubel maar door de nieuwe wasbak diende dit verbreed en opgehoogd te worden, ik ben wel tevreden over de combinatie van het gelamineerde deel en de gebeitste multiplex.

Ik moet juist nog de kopse kanten donkerder zien in te kleuren want dit contrast is nogal tamelijk groot.

Basic ontwerpje ik weet het maar ben niet echt een houtbewerker maar volg dit forum wel uit belangstelling, feel free to comment, ik kan nog veel leren!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.