Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Gratis aangeboden: houten bladwervels

Onlangs heb ik een partij houten bladwervels gekocht, maar omdat het er te veel zijn voor eigen gebruik hoop ik er nog anderen blij mee te maken (hoewel velen van de mensen hier ze ongetwijfeld in een handomdraai zelf hebben gemaakt ;)).

mocht je er een stel willen, laat het dan gerust weten. Ze zijn af te halen in Apeldoorn.

gegroet,

Jos
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

image.jpg

Omdat ik er toch iets mee wilde doen heb ik gepoogd er een salontafeltje van te maken. Nog niet af en niet helemaal naar wens, maar al zeker nuttige ervaring opgedaan voor de aanstaande keukentafel!

ps: er zijn nog bladwervels over :0)

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    super, goed gerecycled, zo heb ik ooit een blad gemaakt van restjes kopshouten kozijn.

Upcycling!
    mooi gedaan hoor.
    Waar was je niet tevreden over?

Gaaf! Maar goed dat je ze nog niet kwijt was, dan hadden we dit gemist

Bedankt voor de positieve feedback!

@Bruin: laten we zeggen dat ik een aantal dingen heb geleerd door eerst fouten te maken de geleende afkortzaag bleek niet exact verstek te zagen, maar dit heb ik niet van tevoren gecontroleerd (handmatig bijgewerkt en helaas niet naadloos). De rand heb ik aan de onderkant met een zelfgemaakte deuvel in de vorm van twee zwaluwstaarten (is vast een term voor). Die is aardig gelukt, maar later zag ik dat ik de jaarringen overdwars heb zitten waardoor hij minder sterk is. Dat soort dingen.

er is dus veel ruimte voor verbetering, dus ik kan mijn lol voorlopig op!

Leuke tafel geworden zo!

Forum Rechten