Met veel plezier lees ik op dit forum...

Koekie1982

Actieve deelnemer
25 aug 2014
79
1
Hallo,

met veel plezier heb ik al uren zitten lezen op dit forum, dus vond het wel tijd worden om mijzelf even voor te stellen.
mijn naam is Maikel, kom uit Noord-Holland en ben me sinds een jaartje ofzo steeds meer aan het interesseren voor houtbewerking en eigenlijk alles wat met hout te maken heeft. Ik heb helemaal geen ervaring op dit gebied en ben slechts hobbymatig bezig geweest met wat projectjes. Ben de laatste tijd wat gereedschap aan het verzamelen en wil binnenkort een mooie grote (speelgoed)boerderij maken voor mijn zoontje.

Ik ik wil graag veel leren over alles wat met houtbewerking te maken heeft en hoop dan ook nog veel interessante onderwerpen te lezen op dit forum en stiekem hoop ik op wat professionele input vanuit jullie. :)

ik ik ben ook een beetje op zoek geweest naar wat leuke en interessante workshops/cursussen. Hierover ook meteen maar een vraag. Ik heb een workshop freestafel maken gezien bij beqwaam. Lijkt mij leuk en je 'hout' er nog een stukgereedschap aan over ook. Maar heb geen idee of ik hier ook echt iets van opsteek en of deze freestafel gebruiksvriendelijk en kwalitatief iets is.

Ik wil een ieder alvast heel erg bedanken voor alle mooie en leerzame input op dit forum!
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom! Ik weet niet hoeveel ervaring je al hebt, maar wellicht is het een idee om een basiscursus te volgen. Die worden veelal lokaal ook gegeven en kosten weinig.

Wat voor mij verder altijd goed werkt zijn filmpjes waarin je de goede richting op wordt gestuurd om er vervolgens zelf mee aan de slag te gaan.

succes en veel plezier!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.