Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Engelse schaaf beitels

Voor wie schaven wil maken: 4 NOS schaaf beitels uit Engeland. 2 keer van het merk Peace (2" en 2 1/4") and 2 keer van het merk Herring (beide 2").

Allemaal samen voor 15 euro.
    foto 1 (1).jpg

Volgens mij weten jullie niet wat voor buitenkansje je hier laat liggen! Deze komen van de "plane iron shop" bekend van ebay in de UK. Die vraagt er 8 tot 10 pond per stuk voor. De pond staat op 1.27 euro op het ogenblik, dus reken maar uit. Komt nog hoge verzendkosten bij. Dus dit is een uniek, eenmalig aanbod!

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ik gok dat de meesten hier een Bailey of een daarvan afgeleide schaaf hebben en dat het daarom niet echt storm loopt.

Nou, voor mij is het meer dat ik al 17 projecten op stapel heb Ik zit er wel kwijlend naar te kijken, maar ze zouden op de grote stapel 'To Do' terechtkomen. Da's een beetje zonde als iemand anders er sneller iets mee kan.

Seek, is dit homogeen staal of gelamineerd?

Als ze nog vrij zijn wil ik ze Seek!
    Ik stuur je een pb.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArtHarg Bekijk Berichten
    Nou, voor mij is het meer dat ik al 17 projecten op stapel heb Ik zit er wel kwijlend naar te kijken, maar ze zouden op de grote stapel 'To Do' terechtkomen. Da's een beetje zonde als iemand anders er sneller iets mee kan.

Seek, is dit homogeen staal of gelamineerd?
    Twee zijn homogeen, twee zijn gelamineerd.
    Bart, ik wacht nog op een reactie van Cas, maar in principe is hij de eerste.

Caso, je mailbox is vol. Kan je mij even een berichtje sturen?

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Seek, dit is natuurlijk allang verkocht hè? Niet? Ik heb belangstelling.Voorkeur voor de 2 inch.

mvg
    Klaas

Euh ja, die zijn al een paar jaar weg! Hopelijk heeft iemand er iets moois mee gemaakt. Als je op ebay.co.uk zoekt naar de "plane iron shop" dan heb je wel kans iets te vinden. Anders is zoeken naar plane iron of plane blade op ebay.co.uk een gok waard.

Forum Rechten