Na geruime tijd op dit forum mezelf toch ook maar eens voorstellen

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Ik ben Joeri en ik kom uit België.

Al 10 jaar heb ik een bureaujob en ik wou echt iets met 'handenarbeid' bijleren.
Enkele jaren geleden heb ik dan maar beslist om avondschool te volgen (schilderwerken).
Ook het schilderen van houtwerk kwam aan bod en sindsdien ben ik een beetje gebeten door de houtbewerkingsmicrobe.

Vroeger woonden we op een appartement, waardoor ik eigenlijk helemaal niets kon uitproberen/maken.
Sinds enkele maanden hebben we een huis gekocht en binnen enkele maanden ga ik ook voor de eerste keer papa worden, dus ik heb projectjes genoeg om me bezig te houden.

Onlangs heb ik mijn eerste werkbank in elkaar geknutseld en sindsdien ben ik helemaal verslaafd geworden.
Normaal als er iets niet lukt dan begin ik mezelf op te boeien, maar gedurende dit project ben ik de rust zelve gebleven, ook al liep het eens verkeerd.
Als ik nu naar bv een tafel kijk, dan probeer ik te achterhalen hoe deze juist in elkaar is gezet en wil ik dit zelf ook beginnen maken :)
Ik zou heel graag avondschool volgen, maar omdat ik sinds vorig jaar in ploegen werk is dit niet echt een optie meer.
Ik heb al ontzettend veel geleerd uit boeken, youtube en dit forum, dus op deze manier komen we er ook wel :)
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Hallo Den Deze,

we hebben al heel wat berichten van jou gelezen. Dus welkom Den Deze past niet echt.
Welkom Joeri, dat zit helemaal juist.

Veel succes met je nieuwe projecten.

Uit welke regio kom je?

groeten,
Ornament
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Indien je ooit van werk verandert, dan heb je wel wat opleidingen voor volwassenen in je buurt.

groeten,
Ornament
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Ik wil nog even meedelen dat ik me morgen ga inschrijven voor mijn 1e jaar avondschool houtbewerking.
Ik merk echt dat ik mijn kennis niet goed kan uitbreiden met alleen internet en boeken (hoewel ik op dit forum al heel veel geleerd heb).

De lessen vallen nu op dinsdagavond, wat een probleem is omdat ik in ploegen werk (met kaderfunctie, waardoor educatief verlof soms nogal moeilijk is).
Omwille van een zware gebeurtenis in mijn leven (http://www.woodworking.nl/showthread.php?13643-Mijn-dochter-aan-het-werk&p=147508&viewfull=1#post147508) heb ik dit toch aan mijn werkgever voorgelegd en heb ik educatief verlof gekregen.
Als ik met mijn hout bezig ben dan vliegt de tijd gewoon en dan kan ik met mijn gedachten even ontsnappen aan de (mentale) pijn die ik elke dag opnieuw moet doorstaan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.