DWV902m

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Hi Allemaal,

Het is bijna tijd voor mijn verjaardag en ik mag een leuk cadeau voor mijzelf uitzoeken van vrouw en kinderen. Omdat ik graag nog heel lang van ze geniet ;) is het misschien wel es tijd om mijn huidige stofzuiger te vervangen. werk nu met een simpel bouwstofzuigertje dat ik ooit eens voor een paar tientjes of €100 (max!) gekocht heb.
Nu is mijn oog gevallen op de DWV902M, heeft iemand hier ervaring mee? is dit voldoende voor aansluiting op mijn zaag/ freesmachine en evt later ook wat zwaardere machines? Heb zelf gezien stats het idee van wel. maar hoor hierover graag jullie mening mochten er andere suggesties zijn hoor ik het ook graag. Denk dat de basisapparaten van festool als de CTL ook genoemd zullen worden, heb alleen het idee dat de stats/prijsverhouding bij deze dewalt ( toolsxl set prijs 699) best goed te doen is. Ook krijg ik het idee ( nu ik een tijdje op dit schitterende forum rondspeur) dat dewalt eigenlijk in beginsel al een afrader is? dat zal toch wel niet voor een stofzuiger gelden?!?
hoor graag van jullie. ben benieuwd!

groeten,

Knutselaertje
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.