Workshop Warming Party in Zwolle !!

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hallo allemaal,

Zoals enkele van jullie zullen weten ben ik kort geleden verhuisd qua houtwinkel en tevens qua werkplaats. Nu gaan we 8 november een klein feestje organiseren. Soort van Workshop Warming Party....afgeleide van de House Warming Party :D

Deze dag is de werkplaats geopend voor iedereen. We laten dan zien wat we allemaal doen. Uiteraard loop ik daar zelf rond als Masave Fijnhouthandel maar tevens zijn al mijn nieuwe werkplaats-makkers ook aanwezig om mensen te laten zien wat zij maken. Het is dus niet een Masave Open Dag maar echt een soort kennismaking met onze werkplaats. Hopelijk kan ik dan ook mijn nieuwe Felder lintzaag laten zien.....

Het lijkt me tof om jullie allemaal te mogen ontvangen en te laten zien waar ik nu een groot deel van mijn tijd doorbreng!!

Zaterdag 8 november 11.00-16.00

Creatieve Werkplaats
Esdoornstraat 3
Zwolle

Opgeven is niet nodig maar het zou wel fijn zijn om even een berichtje te doen wanneer je weet dat je langskomt !!
 
A

Athanor

Guest
Staat al in de agenda!!! Moet gek lopen wil ik er niet bij zijn;)

Fons
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Leuk! Ik zal er, ijs en weder dienende, zijn.

Eventuele meerijders? Ik vertrek uit Zoetermeer en wil best een (klein) stukje omrijden om iemand op te pikken.

Groet, Rob.
 

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Helaas kan ik niet komen. Dat weekend zal ik de nachtelijke zorg weer moeten verstrekken.
Maar ik kom zeker een keer naar de nieuwe lintzaag kijken en natuurlijk zal de houtvoorraad ook wel weer eens aangevuld moeten worden.
Alvast veel plezier gewenst.

Groet Jos
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Helaas Rick, ik ben dan bij mijn schoonvader die 92 wordt.
Maar niet getreurd, ik zie je voor die tijd nog wel.
 
Laatst bewerkt:

ariette

Actieve deelnemer
27 okt 2010
84
4
Nou Rick je staat in de agenda hier - lijkt me erg interessant om je shop te zien!
Tot dan!

(Betty)
 

Schummie

Actieve deelnemer
21 mrt 2008
52
0
Rick, is dit een foto van de werkplaats of zit ik helemaal mis ?
Het is toch in het gebouw van Cibap.
Ik wou dat ik kon komen kijken.

Schermafbeelding 2014-09-04 om 14.56.25.jpg
 

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Heb het ook in de agenda staan!! Altijd gezellig en interessant om even aan te waaien!!!!

Gr. G.A.V.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@schummie : Yep...dat is de werkplaats....staat nu alleen vele malen voller en er is een complete ruimte bij gekomen.... Zal veel foto's voor je maken...Stuur ik je we even toe volgende week !! Hoe'st met je hamer ?
 

Paul W

Actieve deelnemer
10 jan 2011
121
0
Hoorn NH
Rick, ik zou er ernstig rekening mee houden dat de afdeling Hoorn ook komt. Je bent dus gewaarschuwd.

Paul
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.