Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Gezocht ervaren houtdraaier in de buurt van Barneveld/Velp

Hallo houtdraaiers,

Mijn is Vincent Huppelschoten ik ben 21 jaar en ik ben van plan een HBM 450 van de Buitelaar aan te schaffen. Helaas heb ik nog geen ervaring met houtdraaien. Nu heb ik op sites en ook op dit forum er al veel over gelezen en dus ook dat je niet zonder les moet beginnen. Daarom zou ik graag met iemand in de buurt van Barneveld of Velp meekijken. Zelf kom ik uit Barneveld dit zou dus makkelijker zijn maar ik zit op kamers in Velp (bij Arnhem) dus dat is misschien ook mogelijk.

Alvast bedankt en ik hoop op veel reacties

Meld je aan bij radius de ned. Ver. Van houtdraaiers.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Is Zwolle voor jou te doen ??
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Hallo Rick Koorman,

Voor mij is Zwolle goed te doen. Met het openbaar vervoer duurt het vanuit Barneveld en Velp allebei ongeveer een uur. Ik heb wel een rijbewijs maar vanwege epilepsie mag ik niet rijden. (wees trouwens niet bang voor tijdens het het houtdraaien. Ik heb alleen s'nachts aanvallen maar ja, wetten zijn wetten.)

Als het kan zou ik graag een keer bij je komen kijken.

Met vriendelijke groeten,

Vincent Huppelschoten

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Stuur anders even een pb'tje. In Zwolle woont ook de man die mij heeft leren houtdraaien.... Hij is altijd ook bereid om eaa te laten zien .....
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten