Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: plaatmateriaal

plaatmateriaal

hallo,

voor school moet ik een portfolio opdracht maken met een lijst met hout soorten en plaatmaterialen en daar de eigenschappen van, nu heb ik alle soorten die ik moet beschrijven opgekregen van school alleen zijn er twee waar ik niet uit kom is er iemand die me hier mee kan helpen?

het gaat om: Geplastificeerd sp.pl. en Pl.mt met grondeerfolie. ik heb echt geen idee wat deze afkortingen betekenen en als ik op internet zoek kom ik ook niks tegen. als iemand me maar ff kan helpen met de afkortingen dan kan ik zelf wel verder zoeken.

alvast bedankt.
    groet jordi

Geplastificeerd sp.pl. is waarschijnlijk geplastificeerd spaanplaat zoiets als dit. https://www.gamma.nl/assortiment/meubelpaneel-3050x300x18mm-wit/p/B726822?q=fh_location%3d%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2f categories<%7bcatalog01_cathout%7d%2fcategories<%7 bcatalog01_cathout_cathout_meubel2den2dtimmerpanel en%7d%2fcategories<%7bcatalog01_cathout_cathout_me ubel2den2dtimmerpanelen_cathout_meubel2den2dtimmer panelen_meubelpanelen%7d%2ffh_item_type%3d%7bprodu ct%7d%26fh_start_index%3d0%26fh_view_size%3d20%26f h_refview%3dlister%26fh_lister_pos%3d4%26fh_second id%3db_product_b021726822

Pl.mt. grondeerfolie is denk plaat met grondeerfolie. Dit is een plaat materiaal waarom een special folie zit zodat je het niet hoeft te grondverven. Succes!

Het doet me plezier om te zien dat je alleen de hulp vraagt die je nodig hebt om zelf verder te kunnen. Mag ook weleens gezegd worden!

@ paulo1997 bedankt voor de info ik ga morgen verder met de laatste dingen in vullen dan ben ik weer helemaal klaar voor volgend schooljaar. typen gaat toch wat moeilijker met een hand haha eergisteren ook helaas na vele meters gezaagd te hebben eerste ongeluk gehad finger in het zaagblad. gaat al weer beter gelukkig haha.
    groet jordi

http://www.bouwonline.com/plaatmater...platen-gegrond

normaal gesproken zit dergelijke folie op voor gegrond mdf

ik had nog een vraag. weet iemand wat backing board is en combiplex? deze kan ik helaas niet vinden. combiplex heb ik wel gehad op school alleen kan ik niks meer over vinden.
    groet jordi

bedankt voor de site. helaas kan k het niet lezen XD kan geen frans zie dat je de site wel in een andere taal kan zetten maar kom er nog niet echt uit. als iemand anders wat weet hoor ik het graag al is het maar een andere zoek term dat ik het wel kan vinden.
    groet jordi

Taal veranderen en dan klikken op de button met Door De Joubert Producten Bladeren dan kom je hem tegen.

Ben toch bang dat je Google techniek moet aanpassen. Zoek eens op 'combiplex plaatmateriaal'. Of bel eens met Centrum Hout.

Forum Rechten