Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Vlak/dikte bankje

Vlak/dikte bankje

hallo,

Ik zoek voor het heel fijne werk een degelijk vlak / van dikte bankje, dat mag een tafelmodel zijn. Geen chinees spul. Ik zag hier laatst een draadje waar verwezen werd naar een duitse fabrikant maar ik kan het helaas niet terugvinden.
    wie kan mij helpen.

vast bedankt

Wij hebben onlangs het makita vandiktebankje aangeschaft en zijn daar erg tevreden over.

Bedoel je misschien de DH40 van Proxxon ?
    Deze is echt voor het zeer fijne (en kleine) werk.
    Werkt super..

thx voor de reacties. Heb ondertussen heel wat zitten zoeken naar een geschikte oplossing. Probleem is dat die kleine toestellen relatief duur zijn voor wat het is. Mogelijk ga ik toch iets groter met een Hammer of zo. Lijkt me ook degelijk spul.

Hammer dan praat je niet meer over een klein vlak en vandikte bankje.
    Kijk eens bij HBM machines .

simon

Athanor
    Guest
    Zo groot is die Hammer A3-26 nou ook weer niet hoor, dáárvoor hoef je niet naar HBM....

Fons

image.jpg
    Laatst gewijzigd door Athanor; 31-08-14 om 14:15.

Tafel model?

Athanor
    Guest
    Vandaag, 09:32XXL66
    thx voor de reacties. Heb ondertussen heel wat zitten zoeken naar een geschikte oplossing. Probleem is dat die kleine toestellen relatief duur zijn voor wat het is. Mogelijk ga ik toch iets groter met een Hammer of zo. Lijkt me ook degelijk spul.
    't is een gedachte van de topicstarter die ik respecteer

Fons

- - - Updated - - -

HBM is chinees spul

Probleem is de minimale doorvoer, ik werk met hele fijne stukken, bij de Hammer is dat 4mm, ik heb soms nog dunner spul nodig. Ook regelbare doorvoersnelheid zou mooi zijn. Weet iemand wat de min. doorvoer van Makita is ?

thx

- - - Updated - - -

http://www.doebeli.ch/index.asp?page=produkte-inca-maschinen

Wat zijn de mogelijkheden van deze INCA's ?

Die duitsers zitten niet eens zo ver.

Duitsers?
    Inca is toch Zwitsers of heb ik het nu helemaal mis?
    Volgens de site die je aangeeft zitten ze echt in Zwitserland.

Forum Rechten