Uilenbordbrievenbus

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
Onze brievenbus was bezig uit elkaar te vallen. Ik had nog wat hout over van een deur die ik had gemaakt. Na wat innerlijk overleg, heb ik een uilenbordbrievenbus gemaakt.

uilenbord.jpg

uilenbord2.jpg

Ja, en toen moest er ook nog een beugel gemaakt worden, om de boel aan de paal te zetten. IJzerwerk en lassen is niet mijn expertise, maar het is gelukt.
 
A

Athanor

Guest
Moai hjer!!

Hoe weet de postbode als die van de andere kant komt dat dit de brievenbus is:confused:


Fons
 

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
Moai hjer!!

Hoe weet de postbode als die van de andere kant komt dat dit de brievenbus is:confused:


Fons

Die postjongens en poststukken komen altijd van de zelfde kant. Ze zijn zo afgericht, dat ze hun vrachtje in de gleuf doen.
Met die wetenschap heb ik er voor gezorgd, dat ze de gleuf duidelijk krijgen te zien.
 
A

Athanor

Guest
Nou, da's dan weer een voordeel van " gewoontedieren". Goed afgericht hoor;);)


Fons
 

dulcinea

Actieve deelnemer
10 dec 2011
156
1
Houten
Leuke brievenbus..voor de bezorgers van de kranten...mn op zaterdag..een crime..als ik de maten goed inschat
 

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
Ik krijg elke zaterdag netjes de krant. Niet dubbelgevouwen. Het luikje kan open. :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.