Badkamer in essenhout

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
Enige tijd geleden heb ik de badkamer opgeknapt.
De vorige verbouwing is alweer 18 jaar geleden en her en der waren tegeltjes beschadigd en was het niet meer de stijl die wij mooi vonden.
Het bestaande heb ik eerst nog wel geprobeerd te redden, mar als je eenmaal begint valt er steeds meer uitelkaar...
Alle panelen zijn massief essen, de plankjes om het bad met veer en groef, de rest massief verlijmd, met en vellingkantje.
Alles is rondom 3 keer in de Hermadix parket lak gesmeerd.
Behalve het kastje waar de wasmand met natte was in staat trek af en toe een klein beetje krom, maar als de was eruit is trekt ie weer recht.
Hout blijft toch werken, maar dat is in dit geval geen probleem.
De vloertegels zijn 30x60 cm, de wanden zitten in de flexa muurverf 50% grijs.
We hebben het oude sanitair hergebruikt, alleen een nieuwe douche deur(Bruynzeel)geplaatst

Dit is het nu geworden:
IMG_0941.jpg
IMG_0937.jpg
IMG_0935.jpg
Groeten,

Kor
 
A

Athanor

Guest
Mooi Kor! Wat heb je het netjes afgewerkt:)

Complimenten!

Fons
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Dat is nog eens chic en strak. Prachtig lijnenspel - ook door het effect van de spiegel. Door de ingetogen kleurcombinaties een harmonisch geheel.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Pascal

Actieve deelnemer
27 dec 2011
178
1
Luxemburg
Heel mooi! De kleuren passen perfect samen. Wel raar dat ondanks de parketlak het nog een beetje kromtrekt, dat zou ik niet verwachten.
Groetjes,
Pascal
 

Bungdacue

Actieve deelnemer
29 dec 2011
169
1
Heel mooi.
Ik heb ook gekozen om mijn badkamer meubel in essen hout te maken.
Het verbaasde mij dat het heel mooie tekening heeft.
Ik vind het heel mooi omdat het zo bleek hout is.
Groeten
Daniel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.