Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

figuurzaag aanschaffen

Hallo allen, ik wil voor mijn verjaardag een figuurzaag aanschaffen. Nu heb ik al wat rondgekeken op internet maar kom er niet echt uit. Daarom hier maar een berichtje plaatsen bij de ervaringsdeskundigen!

Ik zoek dus een figuurzaag voor de hobby, letters zagen, dino's zagen voor mn neefjes en dat soort dingen, wie heeft er tips en/of suggesties?
    Budget ligt rond de €275.

Alvast bedankt!

http://link.marktplaats.nl/m841150948 deze voldoet prima dan hou je nog wat geld over voor wat hout.

Ik zeg Hegner...
    Af en toe komen ze voor het bedrag dat je noemt voorbij op MP. (of ietsje meer)
    Ook voor een figuurzaag: hoe zwaarder hoe beter en een instelbaar toerental is wel zo makkelijk.
    Succes met je zoektocht.

Ik kwam er idd 1 tegen op mp, een multicut 1, alleen kan ik nergens terugvinden of deze ook op verschillende toeren kan draaien

- - - Updated - - -

Heb even opgezocht, maar volgens mij kan je bij de multicut 1 geen toerental stellen

ff wachten op een multicut SE........ super zaag..
    de mijne is 12 jaar en heeft behoorlijk moeten werken, ook professioneel en doet dit nog steeds, ook in eiken ed.

Er staat ook een MC2 op MP bij Used Products in Groningen voor €199

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Ik heb zojuist een tweedehands proxxon DSH/E aangeschaft. 110€. Daar ben ik super tevreden over.
    Heel stabiel en zaagt perfect.
    De standaard DSH (twee toerentallen maar) is redelijk verkrijgbaar op MP of ebay. tegen minder dan 100€.

Net gebeld, is helaas al weg

- - - Updated - - -

Net gebeld met Used Products, zaag is helaas al weg

- - - Updated - - -

http://www.gereedschapwebwinkel.nl/Webwinkel-Product-6164303/Proxxon-DSH-figuurzaagmachine.html

Had deze nog gevonden.

En heb bij bv de hornbach apparaten van einhell zien staan, is dat wat of is dat rommel?

einhell?
    met een GROTE boog omheen lopen.
    Ze trillen maar zagen nauwelijks!!!

Forum Rechten