Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

aangeboden: Tormek SuperGrind 1200 slijpmachine

Door omstandigheden (ik kreeg er onlangs een bij) ben ik nu in het bezit van twee Tormek slijpmachines. Ik bied hierbij de Supergrind 1200 aan (voorganger van de T3; de kleine dus met 20cm steen). Er zit een standaard beitel slijp hulpstuk bij. Ik wil hem ook wel ruilen met bijvoorbeeld een goede Creusen slijpmachine tbv het snel verwijderen materiaal. Bij voorkeur dan een type met een draaisnelheid van ongeveer 1500 toeren.
    Een foto ter illustratie
    IMG_0355.jpg

Doe een leuk bod zou ik zeggen.
    groet, Rolf

- - - Updated - - -

waarom de foto op zijn kop staat weet ik niet. sorry

Hallo Rolf,

Laat nu net vorige week de motor van mijn natslijpmachine (een onbeduidend merk) zijn doorgebrand!
    Ik heb wel een werkbankslijpmachine te ruil (ook wegens overcompleet) maar helaas geen Creusen. Het merk weet ik niet eens (sticker is er vanaf) maar het is wel een professionele (Duitse) machine, 220 Volt, 500 Watt, 2700 toeren. Diameter van de stenen 200mm. Er zitten 2 nagenoeg nieuwe stenen op (een grove en een fijne en ik denk niet dat er meer als 1mm af is). Zou dit voor jou een goede ruil kunnen zijn?

Groet Paul

dag Paul,

Wat voor soort (witte aluminiumoxide?) stenen zitten erop en hoe breed? kun je ook een fotootje sturen. Desnoods in een persoonlijk bericht?

Hallo Rolf,

Er zitten 2 grijze stenen op, beide zijn 25mm breed. Zie foto's

Groet Paul
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Dag Paul,
    Ik vind het helaas niet zo'n goede deal. Ik zou vervolgens nog andere stenen moeten kopen en het toerental blijft aan de hoge kant.

Wie heeft een beter voorstel?

groet Rolf.

Snap ik, geen probleem.

Groet Paul

Dag Rolf, zie je pb. Gr (andere) Paul

Slijpmachine is verkocht.

Forum Rechten