Restauratie van een zwaluwstaart zaagje, filmverslag.

Reinoud

Actieve deelnemer
23 nov 2012
348
0
Dendermonde
Speciaal voor Rendew en voor alle anderen ook natuurlijk heb ik een filmpje gemaakt van m'n laatste restauratie projectje. Het filmpje is met Engelse tekst, om op YouTube zoveel mogelijk mensen te laten meegenieten.
Wie uitgebreide info wil kan terecht bij de afdeling handgereedschap in het aparte topic.

De muziek bij het filmpje is pas in laatste instantie toegevoegd maar bleek de perfecte keuze, zo zal na verloop van tijd blijken...:)


Veel plezier,

Reinoud
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Goed gedaan Reinoud! De foto's gaan bijna te snel voor mij, maar het is weer een mooi zaagje geworden. Wim Kluck schreef het ook al, een mooi statement tegen de wegwerp maatschappij.

Jaap
 

Reinoud

Actieve deelnemer
23 nov 2012
348
0
Dendermonde
Het is nog wat zoeken naar de juiste timing van de foto's :).

De wegwerp maatschappij kan ook zo z'n voordelen hebben. Vaak worden spullen voor een appel en een ei of zelfs gratis weggedaan. Daar doen anderen zoals ik dan weer hun voordeel mee ;).
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Mooi gedaan. Weer een prima stukje gereedschap gered.
Leuk ook, die reactie op Youtube. :)
 

Reinoud

Actieve deelnemer
23 nov 2012
348
0
Dendermonde
Ik had hem zelf het filmpje doorgestuurd :). Zonder zijn vele blog artikels en video's zou ik er waarschijnlijk nooit toe gekomen zijn om zo'n oude spullen op te knappen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.