Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

snij/afteken mesjes van rest materiaal.

Heb in wat tussen uurtjes een serie snij mesjes gemaakt van rest materiaal; oude bandzaag en olijfhout, GonzalvesAlves en mahonie.

gr. Roeland

Heerlijk filmpje en wat een prachtige mesjes. Fantastisch dat je deelt hoe je dit kan maken. Mooie inspiratie in een wegwerptijdperk.
    Misschien een ideetje om als doe het zelf pakket aan te bieden. Stukje hout, paar koperen nagels en een stukje staal. Kan netjes in een envelop . En zo blijft de werkplaats netjes.

Groeten, Reinoud
    Sucking at something is the first step towards being sorta good at something.

Inspirerend! Thanks

Dank je Reinoud, leuk ideetje heb nog een flink aantal meters bandzaag liggen en ik heb zo'n slagschaar dus het in stukjes knippen is geen probleem.
    En stukjes hout heb ik genoeg, koperen spijkertjes ook of eventueel messing spijkertjes.
    Kan wel wat doe het zelf pakketjes pakketjes samenstellen. (niet allemaal tegelijk ).

Gr. Roeland

- - - Updated - - -

Overigens, de spijkertjes zijn geklonken en dus niet gelijmd en gebruik een boortje wat geschikt is om hss staal te boren en niet uit de hand maar op de boorkolom.

Gr. Roeland

Mooi gefilmd en fantastisch vakwerk ! Zeker het markeermes met de lange slanke hals is erg mooi.
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Leuk filmpje en mooi eindproduct!

Weer een leerzaam filmpje.

Athanor
    Guest
    Mooi "stopklusje" Roeland! Leuke sortering aan mesjes heb je zo gemaakt. Zijn er exemplaren voor links en rechts snijdend?

Groet van Fons

Schitterend hoor!
    Blijft dit een beetje scherp of is het een kwestie van vaak slijpen/aanzetten?

@Bruin, bedankt en zeker blijven ze goed scherp het staal vd (boom)bandzaag is hier perfect voor, af en toe aanzetten op een arkansas (5 sec) en je kunt weer snijden.

Gr. Roeland

Forum Rechten