Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Uitklapbaar Mini Bureau

Het eindresultaat in navolging van het advies topic: http://www.woodworking.nl/showthread...ar-mini-bureau

Tafelblad Scharnieren: http://www.baptist.nl/houtbewerkers/...ssing-15x132mm (ErnstKuhne)
    Ladegeleiders (45kg): http://www.ijzerwarenwinkel.org/gele...kg-p-1698.html
    Hout: Masief Iepen en 9mm Multiplex
    Afwerking: Geen, overige schappen van masief Iepen zijn al jaren onafgewerkt (los van schuren) en verkleuren maar weinig. Vind de naturelle look zelf heel mooi.

Ik ben erg tevreden met het eindresultaat. Het is een strak bureua wat weinig ruime inneemt maar uitgeklapt zeer practisch. Volgende keer zou ik mischien wat diker multiplex gebruiken zodat verbindingn wat makkelijker te maken zijn!

Niet al te veel foto's gemaakt van de bouw en kwam er vandaag achter dat de camera op de laagste resolutie stond.

Allen bedankt!

Groefverbiding.jpg

Verlijmen.jpg

resultaat 1.jpg

Resultaat 2.jpg

resultaat 3.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Ziet er goed uit Thom,
    Ik neem aan dat de andere kant ook een scharnier heeft?
    Inderdaad weinig ruimte en toch groot genoeg.
    Mvg.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders, mvg .

Mooi gemaakt. En volgens je oorspronkelijke ontwerp, toch?
    Weet je zeker dat je geen afwerking doet? Kan me voorstellen dat zo een bureautje vaker gebruikt wordt dan de overige schappen die je noemde (vette vingers e.d.) Een blanke was bijvoorbeeld geeft ook een vrij naturel afwerking.

Mooi werk Thom, alles goed met de babies?
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vener Bekijk Berichten
    Mooi gemaakt. En volgens je oorspronkelijke ontwerp, toch?
    Weet je zeker dat je geen afwerking doet? Kan me voorstellen dat zo een bureautje vaker gebruikt wordt dan de overige schappen die je noemde (vette vingers e.d.) Een blanke was bijvoorbeeld geeft ook een vrij naturel afwerking.
    Idd volgens oorspronkelijke ontwerp! Mischien heb je gelijk qua afwerking. Blanke was kan waarschijnlijk niet veel kwaad!

Mooi werk Thom, alles goed met de babies?
    Ja zekers, Zijn nu 1.5 jaar en maken het huis onveilig. Volgende projectje worden 'relax' stoeltjes en een tafel voor het duo. Hier een snelle foto, de buitenste twee zijn van mij!
    20140821_125823[1].jpg

Forum Rechten