Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 225 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 2246

Onderwerp: Nieuwe tools topic

Bedankt voor je reactie, maar ik vind helaas alleen maar stofzuigerzakken. Ik zie dat de aanbieding net voorbij is, maar ik ga vanavond nog wel even proberen bij de lokale Lidl.

op ebay staan ze ook nog maar alleen verzenden binnen duitsland.
    Wellicht dat je contact op kunt nemen met de verkoper om te vragen voor verzending naar NL.

Zag hem ook net staan bij de lidl in hoofddorp.
    Zocht daar een zwaaihaak maar deze was helaas al uitverkocht.

Heb wel een onderstel voor mijn afkortzaag gekocht.
    Het is een bosch gta 2600 geworden. €50,- nog nooit gebruikt!

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    juist mijn scheppach inval zaag ( die ik eigenlijk bijna nooit gebruikte ) geruild voor een scheppach 32 vario lintzaag ding is in zo goed als nieuwstaat

Om mijn nieuwe tools te kunnen gebruiken heb ik vandaag 250 meter aan steigerhout aangeschaft.nieuwe planken, 4 dozen pfs schroeven 5.0x50
    Setje torx bitjes en gratis een stofafzuiger te leen tijdens mijn klus voor totaal €400,-
    Mooi koopje dacht ik zelf.
    Het hout is helemaal droog en zien er zeer netjes uit.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Mijn laatste aankoop is een stel occasie raamfrezen, een paar weken geleden ging ik mijn ramen bouwen voor een toekomstig tuinhuisje. Maar ik was niet goed genoeg uitgerust hiervoor, ik had bijvoorbeeld geen schuine boorden kunnen maken aan de buitenkant van de ramen om het water af te voeren.
    Dan maar snel gezocht op het internet en dit gevonden van Garnica, ik wist niet goed wat te verwachten maar het werkt bijzonder goed en is vooral goed bedacht.
    Het enige paswerk dat er is, is de hoogte en diepte, en eens dat goed is kan je meerdere verschillende verbindingen ermee doen. De hoogte tussen de frezen zelf hoef je niet af te stellen of passen, moet er 8mm tussen de frezen dan zet je een 8mm ring en het is perfect juist

P1000076.jpg

Hier is de deur en 7 ramen die ik ermee gemaakt heb.
    Nu heb ik in één keer het aantal frezen dat ik had verdrievoudigd voor niet zo veel geld en ze kunnen apart ook dienen voor allerlei ander werk.
    De deur is relatief klein, 83x190cm maar ze is vooral 10cm dik en gevuld met kurkplaten isolatie, het was wel een verrassing toen bleek dat ze meer dan 100kg woog!

P1000077.jpg

Bij de verkoper zag ik deze liggen waarvan je de hoek kan instellen tot boven de 70 graden. Ik wist niet of ik dat ging kunnen gebruiken aangezien ik een kantelbare freesas heb op de Hammer, maar in de paar weken dat ik ze heb heb ik ze al vaak gebruikt.

P1000078.jpg

Mooi spul.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Nieuwe zaagtafel:
    nou ja tafeltje..

FET SAW.jpg

Klein maar fijn, ideaal voor kleine verstekjes of halfhout verbindingen.
    tot mijn verrassing staat de zaag 100,0% parallel aan de geleider. verwacht je niet van een plastic machine.

Was bij Kruis in de aanbieding

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sang Bekijk Berichten
    Klein maar fijn, ideaal voor kleine verstekjes of halfhout verbindingen.
    tot mijn verrassing staat de zaag 100,0% parallel aan de geleider. verwacht je niet van een plastic machine.

Was bij Kruis in de aanbieding
    Wat n schattig formaat, hoe groot is hij?

Heeft hij denk je genoeg power om 18mm berken multiplex te zagen? Kan niks groots kwijt en denk over zoiets voor t maken van kleine dingen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    De tafel van deze proxxon is 30x30cm, maar je kan de zijkant uitschuiven.
    Maximale zaaghoogte is 22mm. Zaagblad kan je kantelen voor dubbel verstek.

Ik denk dat hij sterk genoeg is voor alle materialen.

Er hoort een spouwmes en kap op, maar die heb ik weggelaten. Zo gevaarlijk is de machine niet, en met deze beveiligingen erop kan je niet half in het hout zagen, en daar gebruik ik hem juist het meeste voor

Forum Rechten